Archív

Group: Sektory

  • Technologie

    June 13, 2016

    Spotřebitelé od kampaní očekávají inovace. A nikde jinde toto očekávání není tak silné jako v technologickém sektoru. Věříme, že příběhy moderních technologií jsou příběhy lidské touhy po pokroku a schopnosti vymýšlet nové věci. Proto kombinujeme marketing značky s postupy reputačního managementu a našimi znalostmi technologického sektoru. Vytváříme inovativní kampaně, které nejen zviditelní produkty, ale také vyzvednou přínos nejmodernějších technologií. Zastupujeme přední společnosti v oblasti spotřebitelských technologií, B2B, kyberbezpečnosti, v sektorech zdravotní péče a telekomunikace. Zajišťujeme odborné poradenství při komunikaci změn a vytváříme příležitosti pro...

  • Výroba a průmysl

    June 13, 2016

    Prostředí, ve kterém se pohybují výrobní a průmyslové podniky, představuje neotřelé komunikační výzvy. Tyto podniky se nadále vypořádávají s tlakem trvalé udržitelnosti, zvyšováním provozní efektivity a výkonu za současného snižování nákladů. Musí vstupovat do flexibilnějších vztahů se svými zaměstnanci, a to vše za současného zlepšování ziskovosti a při problémech se zaběhnutými postupy, které už nadále nemusí platit. Navíc obvykle fungují pod podrobným dohledem regulačních orgánů, nevládních organizací, rychlého zpravodajství a aktivismu sociálních médií. Odborníci z FleishmanHillard, kteří pochází z různých...

  • Zdravotnictví a farmacie

    June 13, 2016

    S péčí o zdraví je spojeno mnoho výzev, od stárnoucí populace, rychle rostoucí poptávky po zdravotních produktech a službách, tvrdých tlaků ohledně rozpočtu a vládních reforem až po globální ohrožení zdraví. Každá z těchto výzev si žádá zkušené odborníky, kteří se nebojí velkých otázek a řeší složité problémy inovativním způsobem. Ve FleishmanHillard věříme, že na každou položenou otázku existuje odpověď. Musíme být dostatečně zvídaví, vytrvalí, ochotní ke spolupráci a kreativní, abychom ji našli. Takže bez...

  • Finanční trh a bankovnictví

    June 13, 2016

    Regulace. Komplikovanost průmyslu. Ekonomická nejistota. To je jen několik znepokojujících problémů, kterým čelí sektor finančních a profesionálních služeb – problémů, které mohou narušit sebevědomí a důvěryhodnost na kapitálových trzích a důvěru zákazníků a investorů. Doba, kdy se mohly finanční instituce spolehnout pouhou velikost a politický vliv je už dávno pryč. Aby byly organizace v současném prostředí úspěšné, musí se přizpůsobit. Globální tým finančních a profesionálních služeb společnosti FleishmanHillard pomáhá firmám dosáhnout úspěchu tím, že rozvíjí jejich...

  • Energetika

    June 13, 2016

    Bezpečná. Dlouhodobě udržitelná. Dostupná. Společnost stále více vyžaduje energii, která je bezpečná, udržitelná a dostupná. FleishmanHillard může pomoci klientům zabývajícím se energetikou zvládnout očekávání investorů, která jsou vytvářena těmito protichůdnými požadavky. Globální tým pro energetiku a služby společnosti FleishmanHillard zajišťuje poradenství, které současné organizace potřebují k tomu, aby úspěšně fungovaly v prostředí vyžadujícím průhlednost a vysokou míru zodpovědnosti. Díky užívání vlastních nástrojů naší agentury máme přístup k velkému množství informací, které řídí rozhodování a ovlivňují vztahy s investory...

  • FMCG

    June 13, 2016

    Komunikace i prostředí firem zaměřených na spotřebitelské produkty se neustále mění. Ve hře jsou nové prvky ekonomické nejistoty, digitální a sociální transformace nebo vzestup rozvíjející se tržní a globální spotřebitelské kultury. Tyto změny znamenají, že naše dnešní strategie nemusejí vyhovovat tomu, co budou společnosti k dosažení svých cílů potřebovat zítra. Proto se soustředíme na to, abychom byli připraveni na budoucnost. Neustále objevujeme nové formy efektivní komunikace, která má měřitelný dopad na obchodní výsledky.