Novinky a názory

Zobrazit vše

Zobrazit vše

Zobrazit vše

  • Zlatý středník 2019 vítěz

    Novinky, Ocenění, Události

    Jsme agenturou roku!

    Již podruhé v tomto roce jsme se zúčastnili předávání prestižních cen za public relations, tentokrát 18. ročníku soutěže Zlatý středník. A již podruhé jsme slavili úspěchy (nejen) s projektem „České děti v kybersvětě“ (video), který jsme realizovali společně s PR...

  • Novinky, Ocenění, Události

    Jsme jedničky!

    Zúčastnili jsme se jubilejního 15. ročníku oborových cen Lemur – Česká cena za public relations 2020, jehož slavnostní předávání poprvé proběhlo virtuálně. Společně s našimi klienty O2 Czech Republic, Knihy Dobrovský a Rossmann se nám podařilo získat celkem osm ocenění,...

  • Novinky, Ocenění, Události

    O2 si přivezlo zlato z European Execellence Awards!

    Vítězné tažení českého operátora O2 v zahraničních komunikačních soutěžích pokračuje. Tentokrát páteční zlatou medailí z European Excellence Awards v kategorii Telekomunikace za projekt „České děti v kybersvětě“ upozorňující systematicky na rizika, kterým české děti čelí v kyberprostoru. Porotu od O2...

  • Novinky, Ocenění

    Získali jsme první místo České ceny za Public Relations LEMUR

    Nejvyšší příčku jsme spolu s klientem Knihy Dobrovský získali v oborové kategorii Spotřební zboží. Kampaň podporující prodej tištěných knížek na Instagramu se v shortlistu utkala se dvěma projekty od Ogilvy a také s AC&C Public Relations a PRAM Consulting. Rodinné knihkupectví KNIHY DOBROVSKÝ toužilo posílit...

  • Novinky, Ocenění

    Kampaň „Svoboda není samozřejmost“ od O2 je nejúspěšnějším českým projektem letošních SABRE Awards

    Náš klient O2 se svou kampaní „Svoboda není samozřejmost“ zabodoval na prestižních cenách SABRE Awards, kde získal druhé místo v nejvýznamnější kategorii Platinum SABRE a vítězství v kategoriích CSR a Telekomunikace. Kampaň vznikla ve spolupráci O2 s agenturami Triad Advertising, FleishmanHillard a Seesame....

Zobrazit vše

  • spolupráce s CocaCola

    Novinky, Události

    Zahájili jsme spolupráci s Coca-Cola

    Systém Coca-Cola si pro spolupráci na zajišťování komplexních komunikačních služeb v Česku a na Slovensku vybral agenturu FleishmanHillard. Komunikaci v České republice bude zajišťovat přímo tým české pobočky FleishmanHillard, na Slovensku bude strategickým partnerem agentura Seesame. „Hledali jsme nejen velkou...

    · coca-cola, klient, klientská práce, nový klient, PR

  • Budoucnost genové terapie v Česku

    Novinky, Události

    Budoucnost genové terapie v Česku

    Nejmodernější inovativní léčba v podobě genové terapie přináší naději desítkám pacientů, kteří trpí některým ze vzácných a dosud obtížně léčitelných onemocnění. Moderní terapie s sebou ale nesou i řadu výzev pro zdravotnická zařízení, odborné společnosti, plátce i samotné pacienty. K...

    · diskuze, Event, event management, seminář, zdravotnictví

  • Zlatý středník 2019 vítěz

    Novinky, Ocenění, Události

    Jsme agenturou roku!

    Již podruhé v tomto roce jsme se zúčastnili předávání prestižních cen za public relations, tentokrát 18. ročníku soutěže Zlatý středník. A již podruhé jsme slavili úspěchy (nejen) s projektem „České děti v kybersvětě“ (video), který jsme realizovali společně s PR...

  • Novinky, Ocenění, Události

    Jsme jedničky!

    Zúčastnili jsme se jubilejního 15. ročníku oborových cen Lemur – Česká cena za public relations 2020, jehož slavnostní předávání poprvé proběhlo virtuálně. Společně s našimi klienty O2 Czech Republic, Knihy Dobrovský a Rossmann se nám podařilo získat celkem osm ocenění,...

  • Názory, Novinky, Události

    COVID-19 Mindset: Jak pandemie formuje spotřebitele?

    Ve FleishmanHillard jsme připravili celosvětovou studii, která odhaluje, jak virus mění naše vnímání světa, chování, hodnoty i společnost jako takovou. Studie vychází z průzkumu mezi spotřebiteli v USA, Číně, Německu, Itálii, Jižní Koreji a Spojeném království. Speciálně jsme se zaměřili také...

Zobrazit vše