Novinky a názory
-
Letní novinky ze světa médií
Na vlně léta opět přicházíme se žhavými novinkami z médií. Určitě nepřehlédněte například nové tváře zajímavá čísla či úplně nové časopisy a pořady. 🎥 Nova rozšiřuje podporu mladých filmařů. Kromě tradiční Noci filmových nadějí pro ně chystá odborné přednášky...
-
Květen přinesl spoustu mediálních novinek
Zase po měsíci přicházíme s novinkami z mediálního světa. Pokud jste poslední dny trávili čas s přáteli na zahrádce, či v muzeích, vůbec se nedivíme. Sepsali jsme proto pro vás to nejdůležitější, co se v médiích za poslední měsíc událo....
-
Jaro je tady a s ním spousta mediálních novinek
Teploty se snad konečně usadily nad nulou a jarní novinky z mediálního světa jsme pro vás shrnuli i na následujících řádcích. Těšit se můžete na nový marketingový nástroj, nové televizní pořady i rádiové stanice, nebo na shrnutí zpráv o Radě...
-
S jarem přichází také spousta změn v českých médiích
Zpříjemněte si dlouhé dny doma, či v kanceláři výběrem jarních novinek z médií. Pohyb mezi kraji se možná zastavil, pro média to ovšem neplatí – tak se pohodlně usaďte a přečtěte si náš pravidelný přehled změn. Uniknout by vám neměly...
-
Zahájili jsme spolupráci s Coca-Cola
Systém Coca-Cola si pro spolupráci na zajišťování komplexních komunikačních služeb v Česku a na Slovensku vybral agenturu FleishmanHillard. Komunikaci v České republice bude zajišťovat přímo tým české pobočky FleishmanHillard, na Slovensku bude strategickým partnerem agentura Seesame. „Hledali jsme nejen velkou...
-
Letní novinky ze světa médií
Na vlně léta opět přicházíme se žhavými novinkami z médií. Určitě nepřehlédněte například nové tváře zajímavá čísla či úplně nové časopisy a pořady. 🎥 Nova rozšiřuje podporu mladých filmařů. Kromě tradiční Noci filmových nadějí pro ně chystá odborné přednášky...
-
COVID-19 Mindset: Jak pandemie formuje spotřebitele?
Ve FleishmanHillard jsme připravili celosvětovou studii, která odhaluje, jak virus mění naše vnímání světa, chování, hodnoty i společnost jako takovou. Studie vychází z průzkumu mezi spotřebiteli v USA, Číně, Německu, Itálii, Jižní Koreji a Spojeném království. Speciálně jsme se zaměřili také...
-
Jak na sociální sítě (nejen) během doby postcovidové
Nyní je více než kdy dříve důležité chránit dobrou pověst značky, protože v této těžké době může každý nerozvážný krok rozhodnout o její budoucnosti. Komunikace se zákazníkem by měla být citlivá, a to speciálně na sociálních sítích. Na druhou stranu mají značky možnost semknout...
-
Amazon opět rozdává Kindlotéky, tentokrát obdaroval Městskou knihovnu Děčín
Amazon před třemi lety odstartoval projekt Kindlotéka, který moderním způsobem podporuje rozvoj čtení u mladých čtenářů. Proto se rozhodl umístit speciální čtenářské koutky do základních škol a nově také do městských knihoven a dětských domovů. První knihovnou, která od Amazonu...
-
Společně s O2 jsme připravili tiskovou konferenci na téma České děti v kybersvětě
Jeden z největších výzkumů v oblasti chování dětí na internetu (27 177 respondentů ve věku 7-17 let) ukázal, že české děti na internetu tráví nejvíce času na sociálních sítích Přes polovinu (52 %) dětí mladších 13 let navštěvuje sociální sítě, přestože nesplňují...
-
Letní novinky ze světa médií
Na vlně léta opět přicházíme se žhavými novinkami z médií. Určitě nepřehlédněte například nové tváře zajímavá čísla či úplně nové časopisy a pořady. 🎥 Nova rozšiřuje podporu mladých filmařů. Kromě tradiční Noci filmových nadějí pro ně chystá odborné přednášky...
-
Květen přinesl spoustu mediálních novinek
Zase po měsíci přicházíme s novinkami z mediálního světa. Pokud jste poslední dny trávili čas s přáteli na zahrádce, či v muzeích, vůbec se nedivíme. Sepsali jsme proto pro vás to nejdůležitější, co se v médiích za poslední měsíc událo....
-
Jaro je tady a s ním spousta mediálních novinek
Teploty se snad konečně usadily nad nulou a jarní novinky z mediálního světa jsme pro vás shrnuli i na následujících řádcích. Těšit se můžete na nový marketingový nástroj, nové televizní pořady i rádiové stanice, nebo na shrnutí zpráv o Radě...
-
S jarem přichází také spousta změn v českých médiích
Zpříjemněte si dlouhé dny doma, či v kanceláři výběrem jarních novinek z médií. Pohyb mezi kraji se možná zastavil, pro média to ovšem neplatí – tak se pohodlně usaďte a přečtěte si náš pravidelný přehled změn. Uniknout by vám neměly...
-
Zahájili jsme spolupráci s Coca-Cola
Systém Coca-Cola si pro spolupráci na zajišťování komplexních komunikačních služeb v Česku a na Slovensku vybral agenturu FleishmanHillard. Komunikaci v České republice bude zajišťovat přímo tým české pobočky FleishmanHillard, na Slovensku bude strategickým partnerem agentura Seesame. „Hledali jsme nejen velkou...
-
Jsme agenturou roku!
Již podruhé v tomto roce jsme se zúčastnili předávání prestižních cen za public relations, tentokrát 18. ročníku soutěže Zlatý středník. A již podruhé jsme slavili úspěchy (nejen) s projektem „České děti v kybersvětě“ (video), který jsme realizovali společně s PR...
-
Jsme jedničky!
Zúčastnili jsme se jubilejního 15. ročníku oborových cen Lemur – Česká cena za public relations 2020, jehož slavnostní předávání poprvé proběhlo virtuálně. Společně s našimi klienty O2 Czech Republic, Knihy Dobrovský a Rossmann se nám podařilo získat celkem osm ocenění,...
-
O2 si přivezlo zlato z European Execellence Awards!
Vítězné tažení českého operátora O2 v zahraničních komunikačních soutěžích pokračuje. Tentokrát páteční zlatou medailí z European Excellence Awards v kategorii Telekomunikace za projekt „České děti v kybersvětě“ upozorňující systematicky na rizika, kterým české děti čelí v kyberprostoru. Porotu od O2...
-
Získali jsme první místo České ceny za Public Relations LEMUR
Nejvyšší příčku jsme spolu s klientem Knihy Dobrovský získali v oborové kategorii Spotřební zboží. Kampaň podporující prodej tištěných knížek na Instagramu se v shortlistu utkala se dvěma projekty od Ogilvy a také s AC&C Public Relations a PRAM Consulting. Rodinné knihkupectví KNIHY DOBROVSKÝ toužilo posílit...
-
Kampaň „Svoboda není samozřejmost“ od O2 je nejúspěšnějším českým projektem letošních SABRE Awards
Náš klient O2 se svou kampaní „Svoboda není samozřejmost“ zabodoval na prestižních cenách SABRE Awards, kde získal druhé místo v nejvýznamnější kategorii Platinum SABRE a vítězství v kategoriích CSR a Telekomunikace. Kampaň vznikla ve spolupráci O2 s agenturami Triad Advertising, FleishmanHillard a Seesame....
-
Zahájili jsme spolupráci s Coca-Cola
Systém Coca-Cola si pro spolupráci na zajišťování komplexních komunikačních služeb v Česku a na Slovensku vybral agenturu FleishmanHillard. Komunikaci v České republice bude zajišťovat přímo tým české pobočky FleishmanHillard, na Slovensku bude strategickým partnerem agentura Seesame. „Hledali jsme nejen velkou...
-
Budoucnost genové terapie v Česku
Nejmodernější inovativní léčba v podobě genové terapie přináší naději desítkám pacientů, kteří trpí některým ze vzácných a dosud obtížně léčitelných onemocnění. Moderní terapie s sebou ale nesou i řadu výzev pro zdravotnická zařízení, odborné společnosti, plátce i samotné pacienty. K...
-
Jsme agenturou roku!
Již podruhé v tomto roce jsme se zúčastnili předávání prestižních cen za public relations, tentokrát 18. ročníku soutěže Zlatý středník. A již podruhé jsme slavili úspěchy (nejen) s projektem „České děti v kybersvětě“ (video), který jsme realizovali společně s PR...
-
Jsme jedničky!
Zúčastnili jsme se jubilejního 15. ročníku oborových cen Lemur – Česká cena za public relations 2020, jehož slavnostní předávání poprvé proběhlo virtuálně. Společně s našimi klienty O2 Czech Republic, Knihy Dobrovský a Rossmann se nám podařilo získat celkem osm ocenění,...
-
COVID-19 Mindset: Jak pandemie formuje spotřebitele?
Ve FleishmanHillard jsme připravili celosvětovou studii, která odhaluje, jak virus mění naše vnímání světa, chování, hodnoty i společnost jako takovou. Studie vychází z průzkumu mezi spotřebiteli v USA, Číně, Německu, Itálii, Jižní Koreji a Spojeném království. Speciálně jsme se zaměřili také...
-
Nejnovější příspěvky
-
Letní novinky ze světa médií
Na vlně léta opět přicházíme se žhavými novinkami z médií. Určitě nepřehlédněte například nové tváře zajímavá čísla či úplně nové časopisy a pořady. 🎥 Nova rozšiřuje podporu mladých filmařů. Kromě tradiční Noci filmových nadějí pro ně chystá odborné přednášky...
-
Květen přinesl spoustu mediálních novinek
Zase po měsíci přicházíme s novinkami z mediálního světa. Pokud jste poslední dny trávili čas s přáteli na zahrádce, či v muzeích, vůbec se nedivíme. Sepsali jsme proto pro vás to nejdůležitější, co se v médiích za poslední měsíc událo....
-
Jaro je tady a s ním spousta mediálních novinek
Teploty se snad konečně usadily nad nulou a jarní novinky z mediálního světa jsme pro vás shrnuli i na následujících řádcích. Těšit se můžete na nový marketingový nástroj, nové televizní pořady i rádiové stanice, nebo na shrnutí zpráv o Radě...
-
S jarem přichází také spousta změn v českých médiích
Zpříjemněte si dlouhé dny doma, či v kanceláři výběrem jarních novinek z médií. Pohyb mezi kraji se možná zastavil, pro média to ovšem neplatí – tak se pohodlně usaďte a přečtěte si náš pravidelný přehled změn. Uniknout by vám neměly...
-
Zahájili jsme spolupráci s Coca-Cola
Systém Coca-Cola si pro spolupráci na zajišťování komplexních komunikačních služeb v Česku a na Slovensku vybral agenturu FleishmanHillard. Komunikaci v České republice bude zajišťovat přímo tým české pobočky FleishmanHillard, na Slovensku bude strategickým partnerem agentura Seesame. „Hledali jsme nejen velkou...
-
-
Názory
-
Letní novinky ze světa médií
Na vlně léta opět přicházíme se žhavými novinkami z médií. Určitě nepřehlédněte například nové tváře zajímavá čísla či úplně nové časopisy a pořady. 🎥 Nova rozšiřuje podporu mladých filmařů. Kromě tradiční Noci filmových nadějí pro ně chystá odborné přednášky...
-
COVID-19 Mindset: Jak pandemie formuje spotřebitele?
Ve FleishmanHillard jsme připravili celosvětovou studii, která odhaluje, jak virus mění naše vnímání světa, chování, hodnoty i společnost jako takovou. Studie vychází z průzkumu mezi spotřebiteli v USA, Číně, Německu, Itálii, Jižní Koreji a Spojeném království. Speciálně jsme se zaměřili také...
-
Jak na sociální sítě (nejen) během doby postcovidové
Nyní je více než kdy dříve důležité chránit dobrou pověst značky, protože v této těžké době může každý nerozvážný krok rozhodnout o její budoucnosti. Komunikace se zákazníkem by měla být citlivá, a to speciálně na sociálních sítích. Na druhou stranu mají značky možnost semknout...
-
Amazon opět rozdává Kindlotéky, tentokrát obdaroval Městskou knihovnu Děčín
Amazon před třemi lety odstartoval projekt Kindlotéka, který moderním způsobem podporuje rozvoj čtení u mladých čtenářů. Proto se rozhodl umístit speciální čtenářské koutky do základních škol a nově také do městských knihoven a dětských domovů. První knihovnou, která od Amazonu...
-
Společně s O2 jsme připravili tiskovou konferenci na téma České děti v kybersvětě
Jeden z největších výzkumů v oblasti chování dětí na internetu (27 177 respondentů ve věku 7-17 let) ukázal, že české děti na internetu tráví nejvíce času na sociálních sítích Přes polovinu (52 %) dětí mladších 13 let navštěvuje sociální sítě, přestože nesplňují...
-
-
Novinky
-
Letní novinky ze světa médií
Na vlně léta opět přicházíme se žhavými novinkami z médií. Určitě nepřehlédněte například nové tváře zajímavá čísla či úplně nové časopisy a pořady. 🎥 Nova rozšiřuje podporu mladých filmařů. Kromě tradiční Noci filmových nadějí pro ně chystá odborné přednášky...
-
Květen přinesl spoustu mediálních novinek
Zase po měsíci přicházíme s novinkami z mediálního světa. Pokud jste poslední dny trávili čas s přáteli na zahrádce, či v muzeích, vůbec se nedivíme. Sepsali jsme proto pro vás to nejdůležitější, co se v médiích za poslední měsíc událo....
-
Jaro je tady a s ním spousta mediálních novinek
Teploty se snad konečně usadily nad nulou a jarní novinky z mediálního světa jsme pro vás shrnuli i na následujících řádcích. Těšit se můžete na nový marketingový nástroj, nové televizní pořady i rádiové stanice, nebo na shrnutí zpráv o Radě...
-
S jarem přichází také spousta změn v českých médiích
Zpříjemněte si dlouhé dny doma, či v kanceláři výběrem jarních novinek z médií. Pohyb mezi kraji se možná zastavil, pro média to ovšem neplatí – tak se pohodlně usaďte a přečtěte si náš pravidelný přehled změn. Uniknout by vám neměly...
-
Zahájili jsme spolupráci s Coca-Cola
Systém Coca-Cola si pro spolupráci na zajišťování komplexních komunikačních služeb v Česku a na Slovensku vybral agenturu FleishmanHillard. Komunikaci v České republice bude zajišťovat přímo tým české pobočky FleishmanHillard, na Slovensku bude strategickým partnerem agentura Seesame. „Hledali jsme nejen velkou...
-
-
Ocenění
-
Jsme agenturou roku!
Již podruhé v tomto roce jsme se zúčastnili předávání prestižních cen za public relations, tentokrát 18. ročníku soutěže Zlatý středník. A již podruhé jsme slavili úspěchy (nejen) s projektem „České děti v kybersvětě“ (video), který jsme realizovali společně s PR...
-
Jsme jedničky!
Zúčastnili jsme se jubilejního 15. ročníku oborových cen Lemur – Česká cena za public relations 2020, jehož slavnostní předávání poprvé proběhlo virtuálně. Společně s našimi klienty O2 Czech Republic, Knihy Dobrovský a Rossmann se nám podařilo získat celkem osm ocenění,...
-
O2 si přivezlo zlato z European Execellence Awards!
Vítězné tažení českého operátora O2 v zahraničních komunikačních soutěžích pokračuje. Tentokrát páteční zlatou medailí z European Excellence Awards v kategorii Telekomunikace za projekt „České děti v kybersvětě“ upozorňující systematicky na rizika, kterým české děti čelí v kyberprostoru. Porotu od O2...
-
Získali jsme první místo České ceny za Public Relations LEMUR
Nejvyšší příčku jsme spolu s klientem Knihy Dobrovský získali v oborové kategorii Spotřební zboží. Kampaň podporující prodej tištěných knížek na Instagramu se v shortlistu utkala se dvěma projekty od Ogilvy a také s AC&C Public Relations a PRAM Consulting. Rodinné knihkupectví KNIHY DOBROVSKÝ toužilo posílit...
-
Kampaň „Svoboda není samozřejmost“ od O2 je nejúspěšnějším českým projektem letošních SABRE Awards
Náš klient O2 se svou kampaní „Svoboda není samozřejmost“ zabodoval na prestižních cenách SABRE Awards, kde získal druhé místo v nejvýznamnější kategorii Platinum SABRE a vítězství v kategoriích CSR a Telekomunikace. Kampaň vznikla ve spolupráci O2 s agenturami Triad Advertising, FleishmanHillard a Seesame....
-
-
Události
-
Zahájili jsme spolupráci s Coca-Cola
Systém Coca-Cola si pro spolupráci na zajišťování komplexních komunikačních služeb v Česku a na Slovensku vybral agenturu FleishmanHillard. Komunikaci v České republice bude zajišťovat přímo tým české pobočky FleishmanHillard, na Slovensku bude strategickým partnerem agentura Seesame. „Hledali jsme nejen velkou...
-
Budoucnost genové terapie v Česku
Nejmodernější inovativní léčba v podobě genové terapie přináší naději desítkám pacientů, kteří trpí některým ze vzácných a dosud obtížně léčitelných onemocnění. Moderní terapie s sebou ale nesou i řadu výzev pro zdravotnická zařízení, odborné společnosti, plátce i samotné pacienty. K...
-
Jsme agenturou roku!
Již podruhé v tomto roce jsme se zúčastnili předávání prestižních cen za public relations, tentokrát 18. ročníku soutěže Zlatý středník. A již podruhé jsme slavili úspěchy (nejen) s projektem „České děti v kybersvětě“ (video), který jsme realizovali společně s PR...
-
Jsme jedničky!
Zúčastnili jsme se jubilejního 15. ročníku oborových cen Lemur – Česká cena za public relations 2020, jehož slavnostní předávání poprvé proběhlo virtuálně. Společně s našimi klienty O2 Czech Republic, Knihy Dobrovský a Rossmann se nám podařilo získat celkem osm ocenění,...
-
COVID-19 Mindset: Jak pandemie formuje spotřebitele?
Ve FleishmanHillard jsme připravili celosvětovou studii, která odhaluje, jak virus mění naše vnímání světa, chování, hodnoty i společnost jako takovou. Studie vychází z průzkumu mezi spotřebiteli v USA, Číně, Německu, Itálii, Jižní Koreji a Spojeném království. Speciálně jsme se zaměřili také...
-