Novinky a názory
-
Názory, Novinky, Ocenění, Události
FH News: Nové kampaně pro Fortunu a Kaufland, Zlatý Středník pro FH, data v komunikaci a Sora 2
Říjnové vydání FH News přináší silné příběhy o komunikaci, která skutečně mění svět kolem nás. Společně s IKEA jsme získali ocenění Zlatý středník za projekt Pro bezpečný domov, který pomohl prosadit nový zákon o domácím násilí. S Fortunou jsme představili...
October 22, 2025 · Data Intelligence, Fandíme Stejně, FH News, Fortuna, IKEA, Kaufland, media relations, Pro bezpečný domov, Puky pomáhají, Sora 2, Tadeáš Pepř, Veronika Hlobilová, Zlatý středník, Změny v médiích
-
Sora 2 ukazuje budoucnost sociálních sítí, poháněnou AI. Je plná rizik
Autor: Tadeáš Pepř Společnost OpenAI vydala druhou generaci svého AI generátoru videa Sora. Ta přináší výrazný pokrok ve schopnosti vytvářet fotorealistická krátká videa ve stylu sociálních sítí, a nejde o náhodu. Zároveň totiž na platformě Sora vznikla vlastní sociální síť,...
October 15, 2025 · AI, deepfakes, FleishmanHillard, názor, OpenAI, Sora 2, umělá inteligence
-
Fandíme stejně: Integrovaná kampaň pro Fortunu ukazuje, že i lidé s ALS fandí se stejnou vášní
Ve FleishmanHillard jsme pro Fortunu připravili integrovanou kampaň Fandíme stejně. Kampaň vznikla na podporu spolku ALSA, jenž pomáhá pacientům s amyotrofickou laterální sklerózou (ALS). Jejím cílem je zvýšit povědomí o nemoci a zároveň získat prostředky na rozvoj péče o pacienty....
October 10, 2025 · ALS, ALSA, DDB, Fandíme Stejně, FleishmanHillard, Fortuna, Integrovaná kampaň, kampaň, Spot, videoprodukce
-
Názor: Data v PR nejsou jen reporting. Jsou klíčem ke strategické komunikaci
Doba, kdy se „data“ v komunikaci chápala jen jako monitoring médií nebo reporting výstupů, je pryč. A je to dobře. Komunikační týmy chtějí být strategickým partnerem byznysu. To bez dat nejde. Z našeho průzkumu mezi českými PR a PA profesionály...
October 9, 2025 · data, FleishmanHillard, intelligence, názor, PR, public affairs, research, strategická komunikace, Veronika Hlobilová
-
Strategická komunikace potřebuje víc než monitoring. V PR se stále zejména sledují výstupy
Komunikační týmy v Česku chtějí řídit komunikaci strategicky, ale často se opírají o jednoduché výstupní metriky jako počet článků nebo zásah publika. Postrádají hlubší analytický přístup, který by umožnil komunikaci skutečně propojit s obchodními cíli. Právě na to poukazuje aktuální...
October 8, 2025 · D&I Team, data, Data Intelligence, měření, PA, PR, public affairs, research, Veronika Hlobilová
-
Názory, Novinky, Ocenění, Události
FH News: Nové kampaně pro Fortunu a Kaufland, Zlatý Středník pro FH, data v komunikaci a Sora 2
Říjnové vydání FH News přináší silné příběhy o komunikaci, která skutečně mění svět kolem nás. Společně s IKEA jsme získali ocenění Zlatý středník za projekt Pro bezpečný domov, který pomohl prosadit nový zákon o domácím násilí. S Fortunou jsme představili...
October 22, 2025 · Data Intelligence, Fandíme Stejně, FH News, Fortuna, IKEA, Kaufland, media relations, Pro bezpečný domov, Puky pomáhají, Sora 2, Tadeáš Pepř, Veronika Hlobilová, Zlatý středník, Změny v médiích
-
Sora 2 ukazuje budoucnost sociálních sítí, poháněnou AI. Je plná rizik
Autor: Tadeáš Pepř Společnost OpenAI vydala druhou generaci svého AI generátoru videa Sora. Ta přináší výrazný pokrok ve schopnosti vytvářet fotorealistická krátká videa ve stylu sociálních sítí, a nejde o náhodu. Zároveň totiž na platformě Sora vznikla vlastní sociální síť,...
October 15, 2025 · AI, deepfakes, FleishmanHillard, názor, OpenAI, Sora 2, umělá inteligence
-
Názor: Data v PR nejsou jen reporting. Jsou klíčem ke strategické komunikaci
Doba, kdy se „data“ v komunikaci chápala jen jako monitoring médií nebo reporting výstupů, je pryč. A je to dobře. Komunikační týmy chtějí být strategickým partnerem byznysu. To bez dat nejde. Z našeho průzkumu mezi českými PR a PA profesionály...
October 9, 2025 · data, FleishmanHillard, intelligence, názor, PR, public affairs, research, strategická komunikace, Veronika Hlobilová
-
Povolební report FleishmanHillard Prague: Vítězství ANO, mladší Poslanecká sněmovna a rekordní počet žen. Co čekat dál?
Volby do Poslanecké sněmovny přinesly výrazné vítězství hnutí ANO, které získalo 34,51 % hlasů a 80 mandátů. Volební účast dosáhla 68,95 %, což potvrzuje vysoký zájem veřejnosti o politické dění. Do Poslanecké sněmovny se dostalo celkem šest subjektů, včetně nováčků...
October 7, 2025
-
FH Talks: Média pohledem novinářů a “píáristů”
V rámci dalšího kola FH Talks jsme se zaměřili na téma, se kterým se v PR agentuře setkáváme denně – spolupráce s novináři. Pozvání na naši diskusní platformu přijali Adam Váchal a Petra Šroubková Pohlová. Adam je zástupce šéfredaktora deníku...
March 22, 2024 · Adam Váchal, Burda, CNC, E15, FH Talks, Ondřej Píša, Petra Šroubková Pohlová, podcast
-
Názory, Novinky, Ocenění, Události
FH News: Nové kampaně pro Fortunu a Kaufland, Zlatý Středník pro FH, data v komunikaci a Sora 2
Říjnové vydání FH News přináší silné příběhy o komunikaci, která skutečně mění svět kolem nás. Společně s IKEA jsme získali ocenění Zlatý středník za projekt Pro bezpečný domov, který pomohl prosadit nový zákon o domácím násilí. S Fortunou jsme představili...
October 22, 2025 · Data Intelligence, Fandíme Stejně, FH News, Fortuna, IKEA, Kaufland, media relations, Pro bezpečný domov, Puky pomáhají, Sora 2, Tadeáš Pepř, Veronika Hlobilová, Zlatý středník, Změny v médiích
-
Fandíme stejně: Integrovaná kampaň pro Fortunu ukazuje, že i lidé s ALS fandí se stejnou vášní
Ve FleishmanHillard jsme pro Fortunu připravili integrovanou kampaň Fandíme stejně. Kampaň vznikla na podporu spolku ALSA, jenž pomáhá pacientům s amyotrofickou laterální sklerózou (ALS). Jejím cílem je zvýšit povědomí o nemoci a zároveň získat prostředky na rozvoj péče o pacienty....
October 10, 2025 · ALS, ALSA, DDB, Fandíme Stejně, FleishmanHillard, Fortuna, Integrovaná kampaň, kampaň, Spot, videoprodukce
-
Strategická komunikace potřebuje víc než monitoring. V PR se stále zejména sledují výstupy
Komunikační týmy v Česku chtějí řídit komunikaci strategicky, ale často se opírají o jednoduché výstupní metriky jako počet článků nebo zásah publika. Postrádají hlubší analytický přístup, který by umožnil komunikaci skutečně propojit s obchodními cíli. Právě na to poukazuje aktuální...
October 8, 2025 · D&I Team, data, Data Intelligence, měření, PA, PR, public affairs, research, Veronika Hlobilová
-
Rekordní čísla ze sněmovny: Co přineslo volební období 2021–2025?
Současné volební období se chýlí ke konci a volby jsou doslova za dveřmi. Vedoucí našeho Public Affairs týmu Daniel Krus se ohlédl za uplynulými čtyřmi lety Poslanecké sněmovny optikou dat. Období 2021–2025 se zapíše do historie rekordním počtem schůzí (147),...
October 2, 2025
-
FH News: Od E.ON a Kauflandu po novinky z médií a PR
Nové vydání FH News přináší pohled na naše projekty i aktuální dění v oboru. Dozvíte se, jak jsme spojili E.ON a Kaufland do jednoho silného mediálního příběhu. Představíme vám i novinky z personálního světa – od změn v čele AKA...
September 18, 2025 · APRA, CNC, E.ON, FleishmanHillard, Hrot, Jiřina Pilařová, Kaufland, Wolt
-
Názory, Novinky, Ocenění, Události
FH News: Nové kampaně pro Fortunu a Kaufland, Zlatý Středník pro FH, data v komunikaci a Sora 2
Říjnové vydání FH News přináší silné příběhy o komunikaci, která skutečně mění svět kolem nás. Společně s IKEA jsme získali ocenění Zlatý středník za projekt Pro bezpečný domov, který pomohl prosadit nový zákon o domácím násilí. S Fortunou jsme představili...
October 22, 2025 · Data Intelligence, Fandíme Stejně, FH News, Fortuna, IKEA, Kaufland, media relations, Pro bezpečný domov, Puky pomáhají, Sora 2, Tadeáš Pepř, Veronika Hlobilová, Zlatý středník, Změny v médiích
-
FH News: Co hýbe světem PA i naší kanceláří?
Léto je v plném proudu a s ním i řada novinek, které s vámi chceme sdílet. V tomto vydání se dozvíte o zásadní legislativní změně v oblasti lobbování, úspěchu našich projektů v oborových soutěžích i o tom, jak jsme v...
July 10, 2025 · Bezpečný domov, ČSPS, IKEA, Kaufland, LEMUR, Mafra, pivní kultura, zákon o regulaci lobbování, Zlatý středník
-
FH News: Česká pivní kultura slaví úspěch, oceněné kampaně a změny v médiích
Rok sotva začal, ale v médiích, komunikaci i marketingu už se dějí zásadní změny – a my jsme u toho! Česká pivní kultura byla oficiálně uznána jako součást národního kulturního dědictví, což otevírá cestu k zápisu do UNESCO. Naše agentura...
February 11, 2025 · AEVD, ASCOPA, CLA Czech Republic, ČSPS, DDB, Ipsos, Kaufland, Světlana Witovská, UNESCO
-
FH News: Zlatý středník a kampaně pro Kaufland a Linku bezpečí
FH News přináší plno zajímavých novinek a úspěchů, na kterých jsme v poslední době pracovali. Na letošním Zlatém středníku jsme získali dvě první a jedno druhé místo za projekt Fofrtaška 2.0 pro Kaufland. Pokračujeme také s kampaní Nekrm koš!, která bojuje...
October 2, 2024 · ASCOPA, Kaufland, Nekrm koš, Primark, Zlatý středník
-
Noví Lemuři již běhají v našem výběhu
Máme za sebou již 18. ročník vyhlášení České ceny za PR neboli Lemurů. ✨ Letošní ročník byl pro náš tým úspěšný, odnesli jsme si domů hned čtyři ocenění a rozšíříli nás agenturní lemuří výběh. 🏆 Nejraději pracujeme na kampaních, které...
June 19, 2023 · Alstom, APRA, Česká cena za PR, Kaufland, LEMUR, Lenovo
-
Názory, Novinky, Ocenění, Události
FH News: Nové kampaně pro Fortunu a Kaufland, Zlatý Středník pro FH, data v komunikaci a Sora 2
Říjnové vydání FH News přináší silné příběhy o komunikaci, která skutečně mění svět kolem nás. Společně s IKEA jsme získali ocenění Zlatý středník za projekt Pro bezpečný domov, který pomohl prosadit nový zákon o domácím násilí. S Fortunou jsme představili...
October 22, 2025 · Data Intelligence, Fandíme Stejně, FH News, Fortuna, IKEA, Kaufland, media relations, Pro bezpečný domov, Puky pomáhají, Sora 2, Tadeáš Pepř, Veronika Hlobilová, Zlatý středník, Změny v médiích
-
FH News: Kdo čaruje v komunikaci a kolik času trávíme online?
Poslední měsíc se svět komunikace nesl ve znamení emocí, vlivu a silných příběhů. Hlavním tématem tohoto vydání je konference OmniConnect 2025, kterou jsme pro naše klienty uspořádali společně s dalšími sesterskými agenturami za sítě Omnicom. Za FleishmanHillard si vzala slovo...
April 14, 2025 · Interpublic, Lenka Do, Marcel Bodnár, média, Omnicom, OmniConnect, Petr Nováček, PR, Rachel O’Malley, Roman Pavlík
-
Omniconnect 2025: Kouzlo emocí v marketingu
Konference OmniConnect 2025 měla ambiciózní cíl poodhalit kouzlo marketingové komunikace. Akce s podtitulem Magic of Communication, kterou uspořádaly agentury ze skupiny Omnicom 1. dubna v pankráckém Cubexu, přilákala přes 250 účastníků. Ti se prostřednictvím inspirativních přednášek a panelové diskuze mohli...
April 10, 2025 · DDB, Duncan Painter, FleishmanHillard, Komunikace, Lenka Do, Marcel Bodnár, Marketing, OMD, Omnicom, OmniConnect, Rachel O’Malley, Roman Pavlík, Tomas Gonsorcik
-
Zdolali jsme hřebeny Krkonoš, projeli moravské vinohrady na kole a na pár hodin se z nás stali šéfkuchaři
Ve FleishmanHillard jsme skvělá parta a rádi spolu trávíme čas i mimo kancelář. Jedním z pravidelných výjezdů v rámci FleishmanHillard je každoroční offsite teambuilding, který má vždycky určité téma, od kterého se odvíjí jak lokalita, tak program. FH Master Chef....
September 18, 2023 · Benecko, Benešov, jižní Morava, teambuilding
-
Zahájili jsme spolupráci s Coca-Cola
Systém Coca-Cola si pro spolupráci na zajišťování komplexních komunikačních služeb v Česku a na Slovensku vybral agenturu FleishmanHillard. Komunikaci v České republice bude zajišťovat přímo tým české pobočky FleishmanHillard, na Slovensku bude strategickým partnerem agentura Seesame. „Hledali jsme nejen velkou...
April 6, 2021 · Coca-Cola, klient, klientská práce, nový klient, PR
-
Nejnovější příspěvky
-
Názory, Novinky, Ocenění, Události
FH News: Nové kampaně pro Fortunu a Kaufland, Zlatý Středník pro FH, data v komunikaci a Sora 2
Říjnové vydání FH News přináší silné příběhy o komunikaci, která skutečně mění svět kolem nás. Společně s IKEA jsme získali ocenění Zlatý středník za projekt Pro bezpečný domov, který pomohl prosadit nový zákon o domácím násilí. S Fortunou jsme představili...
October 22, 2025 · Data Intelligence, Fandíme Stejně, FH News, Fortuna, IKEA, Kaufland, media relations, Pro bezpečný domov, Puky pomáhají, Sora 2, Tadeáš Pepř, Veronika Hlobilová, Zlatý středník, Změny v médiích
-
Sora 2 ukazuje budoucnost sociálních sítí, poháněnou AI. Je plná rizik
Autor: Tadeáš Pepř Společnost OpenAI vydala druhou generaci svého AI generátoru videa Sora. Ta přináší výrazný pokrok ve schopnosti vytvářet fotorealistická krátká videa ve stylu sociálních sítí, a nejde o náhodu. Zároveň totiž na platformě Sora vznikla vlastní sociální síť,...
October 15, 2025 · AI, deepfakes, FleishmanHillard, názor, OpenAI, Sora 2, umělá inteligence
-
Fandíme stejně: Integrovaná kampaň pro Fortunu ukazuje, že i lidé s ALS fandí se stejnou vášní
Ve FleishmanHillard jsme pro Fortunu připravili integrovanou kampaň Fandíme stejně. Kampaň vznikla na podporu spolku ALSA, jenž pomáhá pacientům s amyotrofickou laterální sklerózou (ALS). Jejím cílem je zvýšit povědomí o nemoci a zároveň získat prostředky na rozvoj péče o pacienty....
October 10, 2025 · ALS, ALSA, DDB, Fandíme Stejně, FleishmanHillard, Fortuna, Integrovaná kampaň, kampaň, Spot, videoprodukce
-
Názor: Data v PR nejsou jen reporting. Jsou klíčem ke strategické komunikaci
Doba, kdy se „data“ v komunikaci chápala jen jako monitoring médií nebo reporting výstupů, je pryč. A je to dobře. Komunikační týmy chtějí být strategickým partnerem byznysu. To bez dat nejde. Z našeho průzkumu mezi českými PR a PA profesionály...
October 9, 2025 · data, FleishmanHillard, intelligence, názor, PR, public affairs, research, strategická komunikace, Veronika Hlobilová
-
Strategická komunikace potřebuje víc než monitoring. V PR se stále zejména sledují výstupy
Komunikační týmy v Česku chtějí řídit komunikaci strategicky, ale často se opírají o jednoduché výstupní metriky jako počet článků nebo zásah publika. Postrádají hlubší analytický přístup, který by umožnil komunikaci skutečně propojit s obchodními cíli. Právě na to poukazuje aktuální...
October 8, 2025 · D&I Team, data, Data Intelligence, měření, PA, PR, public affairs, research, Veronika Hlobilová
-
-
Názory
-
Názory, Novinky, Ocenění, Události
FH News: Nové kampaně pro Fortunu a Kaufland, Zlatý Středník pro FH, data v komunikaci a Sora 2
Říjnové vydání FH News přináší silné příběhy o komunikaci, která skutečně mění svět kolem nás. Společně s IKEA jsme získali ocenění Zlatý středník za projekt Pro bezpečný domov, který pomohl prosadit nový zákon o domácím násilí. S Fortunou jsme představili...
October 22, 2025 · Data Intelligence, Fandíme Stejně, FH News, Fortuna, IKEA, Kaufland, media relations, Pro bezpečný domov, Puky pomáhají, Sora 2, Tadeáš Pepř, Veronika Hlobilová, Zlatý středník, Změny v médiích
-
Sora 2 ukazuje budoucnost sociálních sítí, poháněnou AI. Je plná rizik
Autor: Tadeáš Pepř Společnost OpenAI vydala druhou generaci svého AI generátoru videa Sora. Ta přináší výrazný pokrok ve schopnosti vytvářet fotorealistická krátká videa ve stylu sociálních sítí, a nejde o náhodu. Zároveň totiž na platformě Sora vznikla vlastní sociální síť,...
October 15, 2025 · AI, deepfakes, FleishmanHillard, názor, OpenAI, Sora 2, umělá inteligence
-
Názor: Data v PR nejsou jen reporting. Jsou klíčem ke strategické komunikaci
Doba, kdy se „data“ v komunikaci chápala jen jako monitoring médií nebo reporting výstupů, je pryč. A je to dobře. Komunikační týmy chtějí být strategickým partnerem byznysu. To bez dat nejde. Z našeho průzkumu mezi českými PR a PA profesionály...
October 9, 2025 · data, FleishmanHillard, intelligence, názor, PR, public affairs, research, strategická komunikace, Veronika Hlobilová
-
Povolební report FleishmanHillard Prague: Vítězství ANO, mladší Poslanecká sněmovna a rekordní počet žen. Co čekat dál?
Volby do Poslanecké sněmovny přinesly výrazné vítězství hnutí ANO, které získalo 34,51 % hlasů a 80 mandátů. Volební účast dosáhla 68,95 %, což potvrzuje vysoký zájem veřejnosti o politické dění. Do Poslanecké sněmovny se dostalo celkem šest subjektů, včetně nováčků...
October 7, 2025
-
FH Talks: Média pohledem novinářů a “píáristů”
V rámci dalšího kola FH Talks jsme se zaměřili na téma, se kterým se v PR agentuře setkáváme denně – spolupráce s novináři. Pozvání na naši diskusní platformu přijali Adam Váchal a Petra Šroubková Pohlová. Adam je zástupce šéfredaktora deníku...
March 22, 2024 · Adam Váchal, Burda, CNC, E15, FH Talks, Ondřej Píša, Petra Šroubková Pohlová, podcast
-
-
Novinky
-
Názory, Novinky, Ocenění, Události
FH News: Nové kampaně pro Fortunu a Kaufland, Zlatý Středník pro FH, data v komunikaci a Sora 2
Říjnové vydání FH News přináší silné příběhy o komunikaci, která skutečně mění svět kolem nás. Společně s IKEA jsme získali ocenění Zlatý středník za projekt Pro bezpečný domov, který pomohl prosadit nový zákon o domácím násilí. S Fortunou jsme představili...
October 22, 2025 · Data Intelligence, Fandíme Stejně, FH News, Fortuna, IKEA, Kaufland, media relations, Pro bezpečný domov, Puky pomáhají, Sora 2, Tadeáš Pepř, Veronika Hlobilová, Zlatý středník, Změny v médiích
-
Fandíme stejně: Integrovaná kampaň pro Fortunu ukazuje, že i lidé s ALS fandí se stejnou vášní
Ve FleishmanHillard jsme pro Fortunu připravili integrovanou kampaň Fandíme stejně. Kampaň vznikla na podporu spolku ALSA, jenž pomáhá pacientům s amyotrofickou laterální sklerózou (ALS). Jejím cílem je zvýšit povědomí o nemoci a zároveň získat prostředky na rozvoj péče o pacienty....
October 10, 2025 · ALS, ALSA, DDB, Fandíme Stejně, FleishmanHillard, Fortuna, Integrovaná kampaň, kampaň, Spot, videoprodukce
-
Strategická komunikace potřebuje víc než monitoring. V PR se stále zejména sledují výstupy
Komunikační týmy v Česku chtějí řídit komunikaci strategicky, ale často se opírají o jednoduché výstupní metriky jako počet článků nebo zásah publika. Postrádají hlubší analytický přístup, který by umožnil komunikaci skutečně propojit s obchodními cíli. Právě na to poukazuje aktuální...
October 8, 2025 · D&I Team, data, Data Intelligence, měření, PA, PR, public affairs, research, Veronika Hlobilová
-
Rekordní čísla ze sněmovny: Co přineslo volební období 2021–2025?
Současné volební období se chýlí ke konci a volby jsou doslova za dveřmi. Vedoucí našeho Public Affairs týmu Daniel Krus se ohlédl za uplynulými čtyřmi lety Poslanecké sněmovny optikou dat. Období 2021–2025 se zapíše do historie rekordním počtem schůzí (147),...
October 2, 2025
-
FH News: Od E.ON a Kauflandu po novinky z médií a PR
Nové vydání FH News přináší pohled na naše projekty i aktuální dění v oboru. Dozvíte se, jak jsme spojili E.ON a Kaufland do jednoho silného mediálního příběhu. Představíme vám i novinky z personálního světa – od změn v čele AKA...
September 18, 2025 · APRA, CNC, E.ON, FleishmanHillard, Hrot, Jiřina Pilařová, Kaufland, Wolt
-
-
Ocenění
-
Názory, Novinky, Ocenění, Události
FH News: Nové kampaně pro Fortunu a Kaufland, Zlatý Středník pro FH, data v komunikaci a Sora 2
Říjnové vydání FH News přináší silné příběhy o komunikaci, která skutečně mění svět kolem nás. Společně s IKEA jsme získali ocenění Zlatý středník za projekt Pro bezpečný domov, který pomohl prosadit nový zákon o domácím násilí. S Fortunou jsme představili...
October 22, 2025 · Data Intelligence, Fandíme Stejně, FH News, Fortuna, IKEA, Kaufland, media relations, Pro bezpečný domov, Puky pomáhají, Sora 2, Tadeáš Pepř, Veronika Hlobilová, Zlatý středník, Změny v médiích
-
FH News: Co hýbe světem PA i naší kanceláří?
Léto je v plném proudu a s ním i řada novinek, které s vámi chceme sdílet. V tomto vydání se dozvíte o zásadní legislativní změně v oblasti lobbování, úspěchu našich projektů v oborových soutěžích i o tom, jak jsme v...
July 10, 2025 · Bezpečný domov, ČSPS, IKEA, Kaufland, LEMUR, Mafra, pivní kultura, zákon o regulaci lobbování, Zlatý středník
-
FH News: Česká pivní kultura slaví úspěch, oceněné kampaně a změny v médiích
Rok sotva začal, ale v médiích, komunikaci i marketingu už se dějí zásadní změny – a my jsme u toho! Česká pivní kultura byla oficiálně uznána jako součást národního kulturního dědictví, což otevírá cestu k zápisu do UNESCO. Naše agentura...
February 11, 2025 · AEVD, ASCOPA, CLA Czech Republic, ČSPS, DDB, Ipsos, Kaufland, Světlana Witovská, UNESCO
-
FH News: Zlatý středník a kampaně pro Kaufland a Linku bezpečí
FH News přináší plno zajímavých novinek a úspěchů, na kterých jsme v poslední době pracovali. Na letošním Zlatém středníku jsme získali dvě první a jedno druhé místo za projekt Fofrtaška 2.0 pro Kaufland. Pokračujeme také s kampaní Nekrm koš!, která bojuje...
October 2, 2024 · ASCOPA, Kaufland, Nekrm koš, Primark, Zlatý středník
-
Noví Lemuři již běhají v našem výběhu
Máme za sebou již 18. ročník vyhlášení České ceny za PR neboli Lemurů. ✨ Letošní ročník byl pro náš tým úspěšný, odnesli jsme si domů hned čtyři ocenění a rozšíříli nás agenturní lemuří výběh. 🏆 Nejraději pracujeme na kampaních, které...
June 19, 2023 · Alstom, APRA, Česká cena za PR, Kaufland, LEMUR, Lenovo
-
-
Události
-
Názory, Novinky, Ocenění, Události
FH News: Nové kampaně pro Fortunu a Kaufland, Zlatý Středník pro FH, data v komunikaci a Sora 2
Říjnové vydání FH News přináší silné příběhy o komunikaci, která skutečně mění svět kolem nás. Společně s IKEA jsme získali ocenění Zlatý středník za projekt Pro bezpečný domov, který pomohl prosadit nový zákon o domácím násilí. S Fortunou jsme představili...
October 22, 2025 · Data Intelligence, Fandíme Stejně, FH News, Fortuna, IKEA, Kaufland, media relations, Pro bezpečný domov, Puky pomáhají, Sora 2, Tadeáš Pepř, Veronika Hlobilová, Zlatý středník, Změny v médiích
-
FH News: Kdo čaruje v komunikaci a kolik času trávíme online?
Poslední měsíc se svět komunikace nesl ve znamení emocí, vlivu a silných příběhů. Hlavním tématem tohoto vydání je konference OmniConnect 2025, kterou jsme pro naše klienty uspořádali společně s dalšími sesterskými agenturami za sítě Omnicom. Za FleishmanHillard si vzala slovo...
April 14, 2025 · Interpublic, Lenka Do, Marcel Bodnár, média, Omnicom, OmniConnect, Petr Nováček, PR, Rachel O’Malley, Roman Pavlík
-
Omniconnect 2025: Kouzlo emocí v marketingu
Konference OmniConnect 2025 měla ambiciózní cíl poodhalit kouzlo marketingové komunikace. Akce s podtitulem Magic of Communication, kterou uspořádaly agentury ze skupiny Omnicom 1. dubna v pankráckém Cubexu, přilákala přes 250 účastníků. Ti se prostřednictvím inspirativních přednášek a panelové diskuze mohli...
April 10, 2025 · DDB, Duncan Painter, FleishmanHillard, Komunikace, Lenka Do, Marcel Bodnár, Marketing, OMD, Omnicom, OmniConnect, Rachel O’Malley, Roman Pavlík, Tomas Gonsorcik
-
Zdolali jsme hřebeny Krkonoš, projeli moravské vinohrady na kole a na pár hodin se z nás stali šéfkuchaři
Ve FleishmanHillard jsme skvělá parta a rádi spolu trávíme čas i mimo kancelář. Jedním z pravidelných výjezdů v rámci FleishmanHillard je každoroční offsite teambuilding, který má vždycky určité téma, od kterého se odvíjí jak lokalita, tak program. FH Master Chef....
September 18, 2023 · Benecko, Benešov, jižní Morava, teambuilding
-
Zahájili jsme spolupráci s Coca-Cola
Systém Coca-Cola si pro spolupráci na zajišťování komplexních komunikačních služeb v Česku a na Slovensku vybral agenturu FleishmanHillard. Komunikaci v České republice bude zajišťovat přímo tým české pobočky FleishmanHillard, na Slovensku bude strategickým partnerem agentura Seesame. „Hledali jsme nejen velkou...
April 6, 2021 · Coca-Cola, klient, klientská práce, nový klient, PR
-








