Archív

Group: Klíčové oblasti

  • Advocacy

    Veřejné instituce hrají v globální ekonomice stále významnější roli a podniky tím pádem stále více zajímá jejich pověst. Odborníci na public affairs a advocacy společnosti FleishmanHillard nabízejí specializovaný tým odborníků na politiku i politiky, opírající se o globální komunikační síť celé firmy. Naši lidé jsou z široké řady vědních oborů a pohybují se uvnitř nebo poblíž vlády, včetně bývalých vysokých státních úředníků, novinářů nebo profesionálů z firemních a nevládních organizací. Tým provádí hloubkové analýzy politiky a politických otázek...

  • Digitální marketing, sociální sítě a obsah

    Náš tým ve společnosti FleishmanHillard rozumí tomu, jak efektivně využívat stále se rozvíjející technologie, platformy a kanály s cílem pomoci klientům ze všech sektorů znatelně zlepšit výsledky podnikání. Naše řešení pomáhají obchodním značkám nacházet správný směr k inovativním technologiím a přizpůsobovat se jim. Zkušenosti našich klientů potvrzují, že marketing pomocí zajímavého obsahu a jeho aktivace v sociálních sítích má pozitivní vliv na vnímání značky i obchodní výsledky. Pomáháme propojit cíle značek a organizací s hodnotami...

  • Budování značky

    Cíl: Dodávat značkám skutečné, měřitelné výsledky. Metoda: Využít datově podložený insight a kreativitu k vytvoření silného nápadu, který má potenciál vyvolat pozitivní změny na trhu a šířit se prostřednictvím kanálů, médií a publika. Na současném trhu záleží na kreativitě mnohem více než kdykoliv předtím. Na nápadech, které publikum přijme za své a které mohou být autenticky propojeny se značkou. Cílem brand marketingu je rozpoznat tyto příležitosti a přetavit je v silný vztah se zákazníky. Aktivní využívání těchto příležitostí pomáhá značkám ve třech...