Výzkum, analytika a měření
Data jsou nezlomná. A právě tato nezlomnost z nich dělá klíčový prvek vašeho příběhu. Data samotná nedokážou vytvořit úspěch, ale prostřednictvím pečlivého shromažďování a hluboké analýzy jsme schopni odhalit skryté vztahy a přicházet s nápady, které vedou k úspěchu. Výzkumný a analytický tým společnosti FleishmanHillard zajišťuje hluboké analýzy a měření, aby firmám pomohl dosáhnout obchodních cílů. Hodnotíme publikum, kanály, obsah a jejich vzájemnou souhru tak, abychom dospěli k nejefektivnější strategii.
Novinky a názory ze sekce Výzkum, analytika a měření
-
Za modem se domácnosti už nemusí stydět
August 10, 2017
-
Kyberšikana je vážný problém, ukázal průzkum O2
July 31, 2017
-
Jaké mají Češi očekávání od výše svých důchodů?
October 25, 2016
-
Pomáhají rodiče se splácením hypotéky?
May 23, 2016