Jaké mají Češi očekávání od výše svých důchodů?

Ve FleishmanHillard se aktuálně soustředíme na kampaň o dlouhověkosti. Pro našeho klienta Swiss Life jsme zveřejnili nový průzkum a spustili microsite.

Žije do devadesáti let, měsíčně má 17 812 korun, věnuje se koníčkům, rodině a cestování. To jsou ideální představy Čechů o svém důchodu.

Představuje je kampaň našeho klienta Swiss Life zaměřená na dlouhověkost, při jejíž vzniku a realizaci jsme stáli i my ve FleishmanHillard.

Průzkum jsme připravili společně s výzkumnou agenturou Ipsos. Ten kromě jiného poodhalil, že s prodlužující se délkou života se obáváme zejména fyzické závislosti na jiných lidech a vlastních finančních potíží.

I když víme, že stát na důchody podle našeho přání nebude mít dostatek prostředků, sami pro finanční zajištění ve stáří příliš neděláme.

Proč právě dlouhověkost?

Téma dlouhověkosti vychází z globálního zaměření Swiss Life jako poradce v oblasti správy majetku a odborníka na penze.

Swiss Life se jim v zemích, kde působí, snaží poukazovat na pozitiva i negativa zvyšující se délky života lidí na Zemi.

Nezabývá se jen výší a zabezpečením se na penzi, ale také obavami Českých důchodů, vytvářením vhodné infrastruktury a mnoha dalšími tématy.

fh_web_swiss_life_infografikaTéma dlouhověkosti média baví

Delší život a zajištění na penzi ve velkém zajímá i česká média. S tématem jsme tak v polovině října obsadili titulní stránku ekonomiky Mf Dnes.

Projekt Swiss Life si získal pozornost i v mnoha dalších zpravodajských médiích. Jde totiž o téma, které skutečně hýbe společenskou diskusí.

Dokazuje to i spontánní rozhodnutí Leoše Mareše a Patrika Hezuckého téma zmínit v jenom ze svých populárních skečů Zpátky do minulosti na Evropě 2.

Swiss Life má informační microsite

Kampaň Swiss Life tím ale nekončí. Kromě dalších zajímavých témat pro média jsme nedávno s klientem spustili i microsite ŽijemeDéle.cz.

Najdete zde informace nejen o ideálních představách Čechů o svých důchodech a strastech i slastech dlouhého života. Stránka nabízí také výzvy dlouhověkosti pro společnost či státní rozpočet.

Nechybí ani finanční rady a tipy, jak se vhodně zabezpečit na stáří. A protože chceme celospolečenskou diskuzi ještě více podpořit, plánujeme i návaznou online kampaň.

 

fh_web_swiss_life2