Jak na sociální sítě (nejen) během doby postcovidové
Nyní je více než kdy dříve důležité chránit dobrou pověst značky, protože v této těžké době může každý nerozvážný krok rozhodnout o její budoucnosti. Komunikace se zákazníkem by měla být citlivá, a to speciálně na sociálních sítích. Na druhou stranu mají značky možnost semknout se se svou komunitou a vybudovat si s ní pevný vztah, který může vydržet i dlouhou řádku let.
Na co se na sociálních sítích zaměřit?
- Dělejte community management citlivě – Naslouchejte své komunitě (nejen) na sítích, jejím potřebám a starostem. Pomozte tam, kde je to možné.
- Nerušte eventy, přesuňte je do onlinu – Pusťte se do živých přenosů nebo rozhovorů na vašich kanálech na sociálních sítích (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn a další).
- Nepřestávejte publikovat organický obsah – svět se nezastavil a online právě teď vzkvétá.
- Sledujte, co dělá vaše konkurence a učte se z jejích chyb.
Seznam doporučení, jak v současnosti na komunikaci na sociálních sítích, otevřete po kliknutí na obrázek.