Jak na sociální sítě (nejen) během doby postcovidové

Nyní je více než kdy dříve důležité chránit dobrou pověst značky, protože v této těžké době může každý nerozvážný krok rozhodnout o její budoucnosti. Komunikace se zákazníkem by měla být citlivá, a to speciálně na sociálních sítích. Na druhou stranu mají značky možnost semknout se se svou komunitou a vybudovat si s ní pevný vztah, který může vydržet i dlouhou řádku let.

Na co se na sociálních sítích zaměřit?

  • Dělejte community management citlivě – Naslouchejte své komunitě (nejen) na sítích, jejím potřebám a starostem. Pomozte tam, kde je to možné.
  • Nerušte eventy, přesuňte je do onlinu – Pusťte se do živých přenosů nebo rozhovorů na vašich kanálech na sociálních sítích (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn a další).
  • Nepřestávejte publikovat organický obsah – svět se nezastavil a online právě teď vzkvétá.
  • Sledujte, co dělá vaše konkurence a učte se z jejích chyb.

Seznam doporučení, jak v současnosti na komunikaci na sociálních sítích, otevřete po kliknutí na obrázek.