Máme za sebou již 18. ročník vyhlášení České ceny za PR neboli Lemurů. ✨ Letošní ročník byl pro náš tým úspěšný, odnesli jsme si domů hned čtyři ocenění a rozšíříli nás agenturní lemuří výběh. 🏆
Nejraději pracujeme na kampaních, které pomáhají měnit svět kolem nás a dělat jej lepším. Projekt Česko chce jezdit ve vlacích na vodík pro největšího světového výrobce vlaků, společnost Alstom, je přesně takovým. Pomáhá totiž na české koleje dostat vlaky s alternativním pohonem. Právem tak na Lemurech získal tři medaile 🥇🥈🥈 včetně jednoho prvního místa.
Medaili za třetí místo získal i projekt Zdravý hříšník pro Kaufland, na kterém jsme pracovali společně s agenturami DDB FTW Prague, OMD a Fuse. Ukazuje esportovce a hráče takové, jací ve skutečnosti jsou a vyvrací mýty, které má kolem nich společnost zažité.
Na shortlist se probojoval i další projekt Můj první vážný vztah pro Lenovo, který představoval notebooky ThinkBook studentům. A i když nakonec v silné konkurenci na medaili nedosáhl, máme z něj stejnou radost jako z ostatních povedených loňských kampaní. 💙
Ceníme si nejen hlasů poroty, ale také organizaci letošního povedeného ročníku i galavečera. A už se těšíme opět za rok. Na skvělých kampaních, které opět zabojují o další krásné Lemury, již pilně pracujeme!
Alstom – Česko chce jezdit ve vlacích na vodík
- 1. místo v kategorii: Akce a události
- 2. místo v kategorii: Business to Business
- 2. místo v kategorii: Průmysl
Kaufland – Zdravý hříšník
- 3. místo v kategorii: Zábava a sport
Lenovo – Můj první vážný vztah
- Shortlist v kategorii: Digitální komunikace – spolupráce s influencery
Více informací
-
FH News: Zlatý středník a kampaně pro Kaufland a Linku bezpečí
October 2, 2024
-
FH News: Throwback na OmniConnect a další novinky
May 20, 2024