O2 si přivezlo zlato z European Execellence Awards!

Vítězné tažení českého operátora O2 v zahraničních komunikačních soutěžích pokračuje. Tentokrát páteční zlatou medailí z European Excellence Awards v kategorii Telekomunikace za projekt „České děti v kybersvětě“ upozorňující systematicky na rizika, kterým české děti čelí v kyberprostoru. Porotu od O2 zaujaly také „Tváře svobody“, které se probojovaly na shortlist v regionální kategorii. Ty jsou pokračováním projektu Svoboda není samozřejmost, za který O2 loni zabodovalo v SABRE Awards i na PR Week Awards.

Projekt „České děti v kybersvětě“ pomohl dostat do celonárodní pozornosti rizika, kterým čelí české děti na internetu. O2 se tématu systematicky věnuje již několik let ve spolupráci s Centrem prevence rizikové virtuální komunikace (PRVoK) Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Kampaň navíc přímo inspirovala Víta Klusáka k vytvoření dokumentu „V síti“, který bude mít oficiální premiéru v příštím roce.

Pomocí výrazné medializace a dalších doplňkových aktivit se v České republice daří již několik let snižovat skutečnou míru kyberagrese. O2 navíc v oblasti internetových rizik a nakládání s chytrými technologiemi nabízí v rámci O2 Chytré školy řadu vzdělávacích projektů.

Porota European Excellence Awards hodnotila především kreativitu, inovativnost, efektivitu a komunikační strategii předložených projektů. Za společnost O2 převzaly v pátek 29. listopadu zlaté ocenění Jitka Pajurková z PR oddělení a Marie Mališková, CSR manažerka. Na projektu se podílela i naše agentura pod vedením Markéty Hellingerové.

V regionální kategorii European Excellency Awards uspěl také další projekt O2 s názvem „Tváře svobody“, který se probojoval na shortlist. Tváře svobody jsou součástí projektu Svoboda není samozřejmost, který loni získal řadu mezinárodních ocenění. V prestižních Global SABRE Awards získal 11. místo mezi všemi přihlášenými projekty, v evropské části soutěže cenách pak získal druhé místo v kategorii Platinum SABRE a vítězství v kategoriích CSR a Telekomunikace. Dostal se také na shortlist PR Week Awards a v ceně Lemur.