UniCredit Bank splnila stovku nejoriginálnějších přání svých klientů

Koncem loňského roku, po vyhlášení výzvy „Mé přání“ začaly do UniCredit Bank proudit stovky přání a inspirativních lidských příběhů. Spousta z nich mířila na pomoc druhým, ať už blízkým lidem nebo zvířatům. Nešlo tedy jen o vysněné dovolené, romantické večeře nebo pomocníky do domácnosti. „Byli jsme ohromeni lidskou originalitou a solidaritou,“ říká Tomáš Drábek, člen představenstva a ředitel retailového a privátního bankovnictví UniCredit Bank. „Mnoho přání se týkalo dětí, znevýhodněných občanů nebo pomoci v obtížné životní situaci. Bylo opravdu těžké vybrat, proto jsme navýšili původní nižší počet splněných přání až na současnou stovku.“

Všechna přání byla rozdělena do pěti kategorií: podpora charitativní organizace, originální nápad, praktický dárek pro druhé, sociální dárek pro druhé, podpora zdraví klienta či klientovu rodinu. Především originalita přání patřila mezi kritéria finálního výběru. „Velice otevřené příběhy popisovaly tajná přání, což bylo v mnoha případech krásné a velmi dojemné,“ říká Petr Plocek, tiskový mluvčí UniCredit Bank. „Jsme rádi, že podpoříme nejen naše klienty, ale jejich prostřednictvím i ostatní, kteří získají pomoc nebo si splní svůj sen. Toto poslání je v souladu s naším sociálně zodpovědným podnikáním, kdy pomáháme komunitám a lidem napříč naší působností.“

 

Největší podíl českých splněných přání zahrnuje sociální dárek pro druhé (16 přání), následuje spravedlivé rozdělení dárků pro podporu charity a originálních dárků (po 12 přáních). Osm je přání podporujících zdraví klienta nebo jeho rodiny a dvě přání jsou ve formě praktického dárku pro osoby blízké. Na Slovensku největší podíl přání zahrnuje podpora charitativních organizací (21 přání), následovaná sociálním dárkem pro druhé (14 přání). Následují dárky pro zdraví (9), praktické dárky pro druhé (5) a originální přání (1).

 

Prvotní odezvy klientů, které čeká splnění snů byly velice silné. Někteří zpočátku nevěřili vlastnímu štěstí, ale nakonec všichni dali najevo své obrovské nadšení, které sdílí také organizace, které klienti chtějí podpořit. V tomto případě je radost dvojnásobná.

 

www.zalezinamnatom.cz