Startuje druhý ročník sbírky drogistického zboží pro děti z dětských a azylových domovů

Superhrdinů není nikdy dost! Tak zní slogan druhého ročníku sbírky drogistického zboží pro děti z dětských a azylových domovů. Darovat mohou zájemci 21. a 22. srpna na šesti vybraných zastávkách městské hromadné dopravy po celé Praze. Již druhý ročník sbírky organizuje Nadace Naše dítě ve spolupráci s JCDecaux a pod záštitou Ondřeje Koláře, starosty Městské části Praha 6. Do sbírky v roli dárců se aktivně zapojí i naše agentura.

 

 

Chcete pomoct znevýhodněným dětem z dětských a azylových domovů? Někdy stačí opravdu málo. Ve středu 21. a ve čtvrtek 22. srpna se může stát malým velkým superhrdinou každý, kdo na jakoukoliv z šesti frekventovaných zastávek pražské MHD přinese drogistické zboží, které bude určené dětem i maminkám v dětských a azylových domech. Produkty jednoduše předáte dobrovolníkům na jednom ze sběrných míst.

 

Po čem konkrétně je největší poptávka, upřesňuje Zuzana Šafářová z Nadace Naše dítě: „Ze zkušenosti z předchozího ročníku víme, že nejvíce v zařízeních pro matky s dětmi a dětských domovech chybí mycí a prací prostředky, které pomohou především při nezbytném provozu zařízení, a dále produkty, které velmi pomohou konkrétním uživatelům, jako například dětské pleny a dětská kosmetika ale třeba i zubní pasty, kartáčky, deodoranty, šampóny nebo sprchové gely. Maminky a mladé slečny, které se ocitly v nezáviděníhodné a nelehké životní situaci, jistě potěší i dekorativní kosmetika.“

 

Veřejná sbírka drogerie proběhne oba dny mezi 7. a 17. hodinou na tramvajových zastávkách Vítězné náměstí, Náměstí Míru, Náměstí Republiky, Anděl, Moráň a Palmovka.

Do sbírky se zapojí i místní samospráva. „Vždycky rádi podpoříme cokoliv, co pomůže potřebným a dobré věci“, dodává Ondřej Kolář, starosta Městské části Prahy 6, který poskytl veřejné sbírce záštitu.

Sběrná místa připraví a produkty budou vybírat dobrovolníci společnosti JCDecaux, která o zastávky městské hromadné dopravy pečuje. „Do sbírky se zapojí 20 dobrovolníků z řad našich zaměstnanců, kteří budou na zastávkách zboží vybírat. Sbírku také zdarma propagujeme na našich téměř dvě stě reklamních plochách, které pomohou jejímu zviditelnění,“ říká Václav Kuthan, provozní ředitel společnosti JCDecaux.

Nadace Naše dítě předem děkuje všem, kteří do sbírky přispějí a pomohou tak podpořit provoz zařízení, ve kterých pečují o děti, které neměly v životě to štěstí vyrůstat v úplné fungující rodině, ale také konkrétní uživatele těchto zařízení.