Budování značky
Cíl: Dodávat značkám skutečné, měřitelné výsledky. Metoda: Využít datově podložený insight a kreativitu k vytvoření silného nápadu, který má potenciál vyvolat pozitivní změny na trhu a šířit se prostřednictvím kanálů, médií a publika. Na současném trhu záleží na kreativitě mnohem více než kdykoliv předtím. Na nápadech, které publikum přijme za své a které mohou být autenticky propojeny se značkou. Cílem brand marketingu je rozpoznat tyto příležitosti a přetavit je v silný vztah se zákazníky. Aktivní využívání těchto příležitostí pomáhá značkám ve třech nejdůležitějších oblastech: při uvádění produktů a služeb na trh, při změně obchodní strategie s cílem vytvořit novou příležitost a při potřebě růst nebo upevnit své vedoucí postavení.
Novinky a názory ze sekce Budování značky
-
Jsme jedničky!
July 28, 2020
-
COVID-19 Mindset: Jak pandemie formuje spotřebitele?
July 21, 2020
-
Za modem se domácnosti už nemusí stydět
August 10, 2017
-
Kyberšikana je vážný problém, ukázal průzkum O2
July 31, 2017
-
ČAFF v novém - Asociace v červenci představila nový web
July 18, 2017