Na vlně léta opět přicházíme se žhavými novinkami z médií. Určitě nepřehlédněte například nové tváře zajímavá čísla či úplně nové časopisy a pořady.
🎥 Nova rozšiřuje podporu mladých filmařů. Kromě tradiční Noci filmových nadějí pro ně chystá odborné přednášky NFN Class a následně pravidelné rozhovory s režiséři, producenty, herci a dalšími činovníky branže pod názvem NFN Talks.
📻 Radio Rubi, první české soukromé rádio, skončilo. V Brně ho nahradilo Fajn Radio, jinde Blaník. Radio Contact Liberec se mění na Hitrádio Contact.
🎚️ Hudební rádio Evropa 2 zařadilo do vysílání novinku Summer Party s Pavlem Cejnarem a Ondrou Vodným. Novému pořadu věnuje páteční večery od června do srpna vždy od 20 do 23 hodin. Naopak skončila talk show 3v1.
🌹 Ordinace v růžové zahradě, dosud nejúspěšnější seriál televize Nova, se po 15 letech na obrazovce přesune na internet. Nova zároveň začne vysílat seriál Co ste hasiči.
🎙️ Kromě lokálního tisku a časopisů spouští A 11 rozhlasové vysílání.
Novinky k bazénu na obzoru!
🗞️ Empresa Media uvádí dvouměsíčník Sedmička Retro, který se zaměří na životní příběhy slavných osobností. Dále vydavatelství uvádí čtrnáctideník VIP SVĚT, který představuje nový bulvár na trhu.
📰 Cosmopolitan redesignuje a rozšiřuje redakci. Zároveň doplňuje nové rubriky.
🗞️A teď něco pro pány – vychází nový fotbalový magazín Panenka. První číslo o rozsahu 116 stran se na českém trhu objevilo v pondělí 14. června.
📰 Premium Media Group uvádí titul Premium Brno, pololetník zaměřený na byznys a životní styl.
🗞️ MAFRA uvádí nový časopis Na chalupě s Terezou Bebarovou. Měsíčník se zaměřuje na život ve venkovských staveních, chatách a chalupách.
Obměna tváří v mediálním světě
🗞️ Obchodním ředitelem pro online aktivity mediálního domu Czech News Center bude od července Petr Fryš.
📺 Michal Reitler přechází z České televize zpět na Novu, kde nastoupí na pozici ředitele vývoje obsahu.
📰 Petr Řezníček povede obchodní divizi Economie.
📺 Václav Mencl se stal předsedou Rady pro rozhlasové a televizní vysílání, místopředsedy byli zvoleni Milan Bouška a Jiří Maceška.
A nějaká ta zajímavá čísla na závěr…
📺 Prima je jedničkou v online videu. Má 44% podíl na čase stráveném u online videoobsahu. Mezi nejsledovanější pořady ve videoarchivu iPrima patří reality show Like House, která měla v květnu 5,11 milionu video views. Druhým nejsledovanějším pořadem je Slunečná s 1,71 video views.
🌐 Nejenom mladí Češi žijí sociálními sítěmi. Mladých od 15 do 29 let je na sítích 95 %, chodí tam ale už také většina všech starších ročníků, nejmíň skupina od 60 let věku, ale i těch už je na sítích 56 %. Průměrný čas, který Češi stráví na sociálních sítích, je dvě a půl hodiny denně.
📺 Česká televize a Český rozhlas přijdou ročně celkem o 420 milionů Kč. Poslanci totiž při schvalování novely zákona o dani z přidané hodnoty odmítli pozměňovací návrh, který měl oběma veřejnoprávním vysílatelům zajistit prodloužení částečného odpočtu DPH.
🎙️ Newton Media začala s přepisem podcastů, zatím jich monitoruje padesátku.
Tímto se loučíme a těšíme se zase za měsíc! Přejeme Vám příjemné letní dny a snad i nějakou tu pohodu u vody!
Více informací
-
FH News: Zlatý středník a kampaně pro Kaufland a Linku bezpečí
October 2, 2024