Zúčastnili jsme se jubilejního 15. ročníku oborových cen Lemur – Česká cena za public relations 2020, jehož slavnostní předávání poprvé proběhlo virtuálně. Společně s našimi klienty O2 Czech Republic, Knihy Dobrovský a Rossmann se nám podařilo získat celkem osm ocenění, včetně trofeje pro letošní nejúspěšnější PR kampaň. Tu získal projekt realizovaný společně s PR týmem O2 Czech Republic „České děti v kybersvětě“ (video), který se stal absolutním vítězem letošního ročníku a nejvyšší příčku obsadil v dalších třech kategoriích – Společenská odpovědnost a filantropie, Integrovaná komunikace a Technologie, IT. Smyslem vítězného projektu bylo upozornit veřejnost na rizika, která číhají na internetu, a to zejména na děti. Tento projekt se také stal inspirací k natočení celovečerního dokumentu „V síti“.
Přehled dalších oceněných projektů:
- Knižní závisláci klienta Knihy Dobrovský – 1. místo v kategorii Firemní publikace – blogy
- Den bez obalu klienta Rossmann – 3. místo v kategorii Spotřební zboží
- Telefonní budky zvonily pro demokracii klienta O2 – 1. místo v kategorii Firemní komunikace a 2. místo v kategoriích Technologie, IT a Akce a události.
Děkujeme týmům v O2, Knihy Dobrovský a Rossmann, že nám daly příležitost podílet se na těchto skvělých projektech.
Všem pak přejeme hodně skvělých nápadů v letošním roce. Rádi budeme zase u toho a pomůžeme vám tvořit kampaně, které jsou kreativní, smysluplné a funkční.