Získali jsme čtyři SABRE Awards

Letošní rok jsme vyhráli hned čtyři prestižní ceny SABRE Awards, které uděluje světová společnost The Holmes Report. Mezi oceněné patří soutěžní kampaň pro Viber, edukační kampaň v Jižní Africe nebo kampaň „Breathless Choir” pro Phillips. Pojďte se podívat na dva z těchto projektů blíže.  

Oceněná kampaň pro Viber

FleishmanHillard Vanguard, který působí v Moskvě a Kyjevě, si z galavečera odnesl zlatou cenu SABRE v kategorii „Web-Based Business“ za kampaň “History of Stickers”, kterou zorganizoval pro komunikační aplikaci Viber. Viber tak i díky FleishmanHillard oslovil vizuální umělce z celého světa, aby se podíleli na vytvoření unikátní postaviček, nových “Viber stickerů”. Událost přilákala přes tisíc účastníků z vice než 100 zemí světa a vyvrcholila výstavou “Viber stickerů” v Moskvě.

Zlato za kampaň Breathless Choir

Dublinská pobočka FleishmanHillard vyhrála dvě zlaté cenu SABRE v kategoriích „Zdravotnické technologie“ a „Světová kampaň“ za jejich práci pro Philips. Kampaň „Breathless Choir” byla součástí širší “OneVoice Connect” kampaně propojující skupinu 18 lidí, pro které je dýchání každodenní výzvou. Vybraným pak umožnila zazpívat koncert v pěveckém sboru. Příběh skupiny byl zdokumentován také v sérii krátkých filmů, které se zaměřily na přiblížení toho, jak zkušenost pozitivně ovlivnila životy léčících se lidí.