Letošní rok jsme vyhráli hned ÄtyÅi prestižní ceny SABRE Awards, které udÄluje svÄtová spoleÄnost The Holmes Report. Mezi ocenÄné patÅí soutÄžní kampaÅ pro Viber, edukaÄní kampaÅ v Jižní Africe nebo kampaÅ „Breathless Choir” pro Phillips. PojÄte se podívat na dva z tÄchto projektů blíže.
OcenÄná kampaÅ pro Viber
FleishmanHillard Vanguard, který působí v MoskvÄ a KyjevÄ, si z galaveÄera odnesl zlatou cenu SABRE v kategorii „Web-Based Business“ za kampaÅ “History of Stickers”, kterou zorganizoval pro komunikaÄní aplikaci Viber. Viber tak i díky FleishmanHillard oslovil vizuální umÄlce z celého svÄta, aby se podíleli na vytvoÅení unikátní postaviÄek, nových “Viber stickerů”. Událost pÅilákala pÅes tisíc úÄastníků z vice než 100 zemí svÄta a vyvrcholila výstavou “Viber stickerů” v MoskvÄ.
Zlato za kampaÅ Breathless Choir
Dublinská poboÄka FleishmanHillard vyhrála dvÄ zlaté cenu SABRE v kategoriích „Zdravotnické technologie“ a „SvÄtová kampaÅ“ za jejich práci pro Philips. KampaÅ „Breathless Choir” byla souÄástí širší “OneVoice Connect” kampanÄ propojující skupinu 18 lidí, pro které je dýchání každodenní výzvou. Vybraným pak umožnila zazpívat koncert v pÄveckém sboru. PÅíbÄh skupiny byl zdokumentován také v sérii krátkých filmů, které se zamÄÅily na pÅiblížení toho, jak zkušenost pozitivnÄ ovlivnila životy léÄících se lidí.
Více informací
-
FH News: Zlatý středník a kampaně pro Kaufland a Linku bezpečí
October 2, 2024