Získali jsme čtyři SABRE Awards

Letošní rok jsme vyhráli hned čtyÅ™i prestižní ceny SABRE Awards, které udÄ›luje svÄ›tová společnost The Holmes Report. Mezi ocenÄ›né patÅ™í soutěžní kampaň pro Viber, edukační kampaň v Jižní Africe nebo kampaň „Breathless Choir” pro Phillips. Pojďte se podívat na dva z tÄ›chto projektů blíže.  

OcenÄ›ná kampaň pro Viber

FleishmanHillard Vanguard, který působí v MoskvÄ› a KyjevÄ›, si z galavečera odnesl zlatou cenu SABRE v kategorii „Web-Based Business“ za kampaň “History of Stickers”, kterou zorganizoval pro komunikační aplikaci Viber. Viber tak i díky FleishmanHillard oslovil vizuální umÄ›lce z celého svÄ›ta, aby se podíleli na vytvoÅ™ení unikátní postaviček, nových “Viber stickerů”. Událost pÅ™ilákala pÅ™es tisíc účastníků z vice než 100 zemí svÄ›ta a vyvrcholila výstavou “Viber stickerů” v MoskvÄ›.

Zlato za kampaň Breathless Choir

Dublinská pobočka FleishmanHillard vyhrála dvÄ› zlaté cenu SABRE v kategoriích „Zdravotnické technologie“ a „SvÄ›tová kampaň“ za jejich práci pro Philips. Kampaň „Breathless Choir” byla součástí širší “OneVoice Connect” kampanÄ› propojující skupinu 18 lidí, pro které je dýchání každodenní výzvou. Vybraným pak umožnila zazpívat koncert v pÄ›veckém sboru. PÅ™íbÄ›h skupiny byl zdokumentován také v sérii krátkých filmů, které se zaměřily na pÅ™iblížení toho, jak zkušenost pozitivnÄ› ovlivnila životy léčících se lidí.

https://www.youtube.com/watch?v=3WOJJ7NMJ80