V rámci kampaně „Děkuji, maminko“ jsme ve středu 27. dubna uspořádali tiskovou konferenci. Ta se konala v příjemné kavárně v samotném centru Prahy. Hlavním hostem byla Barbora Špotáková, která je tváří celé kampaně. Za doprovodu své maminky se rozpovídala o tom, jak důležité je rodinné zázemí sportovců.
Kampaň „Děkuji, maminko“ měla svoji premiéru již během Letních olympijských her v Londýně. Od té doby zdůrazňuje klíčovou roli maminek na cestě ke slávě každého sportovce. Barbora Špotáková, držitelka světového rekordu a dvou zlatých olympijských medailí v hodu oštěpem, se stala tváří globální kampaně v polovině dubna tohoto roku.
Letošní pokračování kampaně zahájila premiéra krátkého filmu „Strong“, který výstižně shrnuje vliv matek na sportovní i jiné úspěchy svých dětí. Film, pod kterým je podepsaný renomovaný režisér Jeff Nichols, sklidil ze strany novinářů i nás samotných dojaté reakce. Publikum si také poslechlo audionahrávku dětí z mateřské školy, které vyprávějí, proč mají rády svou maminku. Spontánní a přímočaré odpovědi malých dětí nás naopak až do skončení programu rozesmívaly.
Program večera by ale nebyl kompletní bez následné diskuse mezi Barborou Špotákovou, její maminkou a dalšími hosty. Mezi řečníky byli kromě nich přizváni i dětská psycholožka Markéta Šauerová a sportovní lékař Miloš Matouš. Nechyběla ani Barbora Kratochvílová, marketingová manažerka P&G. Ti se s publikem podělili o odborné i osobní zkušenosti s výchovou svých dětí.
Více informací
-
FH News: Zlatý středník a kampaně pro Kaufland a Linku bezpečí
October 2, 2024
-
FH News: Throwback na OmniConnect a další novinky
May 20, 2024