Roman Pavlík je Managing Director pražské pobočky FleishmanHillard.

Má více než 20 let zkušeností v oblasti strategické komunikace a public affairs. Specializuje se na tvorbu komplexních komunikačních strategií pro korporace, státní správu i neziskový sektor. Jeho expertíza zahrnuje řízení reputace, krizovou komunikaci, vztahy s veřejnou správou a advokační kampaně.

Jeho přístup spojuje strategické myšlení, analytiku a kreativitu, díky čemuž pomáhá klientům nejen řešit krizové situace, ale i dlouhodobě budovat důvěru a vztahy s klíčovými stakeholdery.

V roce 2012 stál u zrodu české Asociace public affairs agentur, která jako první v ČR zavedla etický kodex pro komunikaci s veřejnou správou. Pod jeho vedením získala FleishmanHillard ocenění „Agentura roku“ (2020) a realizovala projekty, které nastavují standardy transparentní komunikace.

Roman je držitelem European Excellence Awards za nejlepší neziskovou kampaň v Evropě.