Ve FleishmanHillard se aktuálně soustředíme na kampaň o dlouhověkosti. Pro našeho klienta Swiss Life jsme zveřejnili nový průzkum a spustili microsite.
Žije do devadesáti let, měsíčně má 17 812 korun, věnuje se koníčkům, rodině a cestování. To jsou ideální představy Čechů o svém důchodu.
Představuje je kampaň našeho klienta Swiss Life zaměřená na dlouhověkost, při jejíž vzniku a realizaci jsme stáli i my ve FleishmanHillard.
Průzkum jsme připravili společně s výzkumnou agenturou Ipsos. Ten kromě jiného poodhalil, že s prodlužující se délkou života se obáváme zejména fyzické závislosti na jiných lidech a vlastních finančních potíží.
I když víme, že stát na důchody podle našeho přání nebude mít dostatek prostředků, sami pro finanční zajištění ve stáří příliš neděláme.
Proč právě dlouhověkost?
Téma dlouhověkosti vychází z globálního zaměření Swiss Life jako poradce v oblasti správy majetku a odborníka na penze.
Swiss Life se jim v zemích, kde působí, snaží poukazovat na pozitiva i negativa zvyšující se délky života lidí na Zemi.
Nezabývá se jen výší a zabezpečením se na penzi, ale také obavami Českých důchodů, vytvářením vhodné infrastruktury a mnoha dalšími tématy.
Téma dlouhověkosti média baví
Delší život a zajištění na penzi ve velkém zajímá i česká média. S tématem jsme tak v polovině října obsadili titulní stránku ekonomiky Mf Dnes.
Projekt Swiss Life si získal pozornost i v mnoha dalších zpravodajských médiích. Jde totiž o téma, které skutečně hýbe společenskou diskusí.
Dokazuje to i spontánní rozhodnutí Leoše Mareše a Patrika Hezuckého téma zmínit v jenom ze svých populárních skečů Zpátky do minulosti na Evropě 2.
Swiss Life má informační microsite
Kampaň Swiss Life tím ale nekončí. Kromě dalších zajímavých témat pro média jsme nedávno s klientem spustili i microsite ŽijemeDéle.cz.
Najdete zde informace nejen o ideálních představách Čechů o svých důchodech a strastech i slastech dlouhého života. Stránka nabízí také výzvy dlouhověkosti pro společnost či státní rozpočet.
Nechybí ani finanční rady a tipy, jak se vhodně zabezpečit na stáří. A protože chceme celospolečenskou diskuzi ještě více podpořit, plánujeme i návaznou online kampaň.
Více informací
-
FH News: Zlatý středník a kampaně pro Kaufland a Linku bezpečí
October 2, 2024