První místo 12. ročníku prestižní České ceny za public relations je naše. Vyhráli jsme ho v kategorii Spotřební zboží. Projekt Bezpečná domácnost pro našeho klienta SAPELI ve finále soutěžil celkem se 4 dalšími projekty od AMI Communications, Ogilvy PR nebo Doblogoo.
Společnost SAPELI byla primárně známá jako výrobce interiérových dveří. S čím však bojovala, byla neznalost dalšího segmentu jejich nabídky – vstupních bezpečnostních dveří.
Jak jsme se před tuto výzvu postavili? A jak jsme přispěli k nárůstu prodejů bezpečnostních vstupních dveří SAPELI o 21 % ?
Celonárodní průzkum odhalil neznalost
Kampaň jsme se rozhodli postavit na průzkumu, ve kterém nás zajímalo, zda mají Češi nějaké znalosti o zabezpečení domácnosti a bezpečnostních dveřích.
Chceme-li prodat bezpečnostní dveře, poznají Češi bezpečnostní dveře od těch běžných? Vědí, k čemu slouží a v čem jim mohou pomoci? A jsou české domácnosti vůbec dostatečně zabezpečeny? Prostřednictvím celonárodního průzkumu jsme se Čechů zeptali na tyto i další otázky.
A ukázalo se, že české domácnosti jsou nedostatečně zabezpečené a Češi bezpečnostní prvky častokrát ani neznají.
Připravili jsme edukační seriál
Výsledky jsme spojili se statistikami Policie ČR a Hasičského záchranného sboru České republiky, které náš výzkum ještě podpořily.
Následně jsme připravili edukační seriál na téma (ne)bezpečných českých domácností.
Výsledky oceněné kampaně
Během 3 měsíců trvání PR kampaně Bezpečná domácnost jsme prostřednictvím 170 článků ve zpravodajských, life-style i odborných médiích dosáhli zásahu 8 milionů impresí.
Zároveň jsme přispěli ke zvýšení prodejů bezpečnostních dveří SAPELI, které u klíčových partnerů (SAPELI Centra a SAPELI Pointy) narostly za dané období o 21 %.
Více informací
-
FH News: Zlatý středník a kampaně pro Kaufland a Linku bezpečí
October 2, 2024