FleishmanHillard rozšiřuje spolupráci s Procter & Gamble a nově se bude starat o komunikaci produktů Braun z oblasti péče o pleť a vlasy.
Komunikační agentura FleishmanHillard rozšiřuje spolupráci se svým dlouhodobým klientem Procter & Gamble.
Kromě již tradičních značek, jako je Ariel či Pampers, FleishmanHillard nově zastupuje prémiovou značku Braun, pod kterou se řadí pánské holicí strojky a zastřihovače, dámské produkty pro odstraňování chloupků nebo péči o pokožku a vlasy.
V rámci spolupráce bude FleishmanHillard zajišťovat zejména produktovou komunikaci s využitím tradičních media relations v kombinaci se zapojením blogerů a influencerů.
V první fázi se budou komunikovat novinky z oblasti pánského holení Braun Series 9 nebo pro dámy určený Braun Silk-expert IPL či první epilátor na obličej na světě a systém čistících kartáčků Braun Face.
„Jsme rádi, že se naše spolupráce se společností Procter & Gamble prohlubuje,“ říká Radek Maršík, ředitel agentury FleishmanHillard.
„Značka Braun pro nás představuje špičkovou kvalitu v kombinaci s inovativním designem, spolehlivostí a dlouhou životností. Velmi rádi ji proto českým zákazníkům představíme.”
Více informací
-
FH News: Zlatý středník a kampaně pro Kaufland a Linku bezpečí
October 2, 2024