Pro obchodní řetězec Albert i nadále pokračujeme v sérii zajímavých aktivit. Oslavili jsme výročí 25. let na našem trhu, seznámili jsme se s novými food blogery a zaměřili jsme se také na studenty. A to nás baví.
Reportáž o nejstarším supermarketu
Při příležitosti 25 let společnosti Ahold na českém trhu jsme zveřejnili unikátní průzkum, jehož výsledky uveřejnila všechna velká média.
První český supermarket se sice jmenoval Mana, později se ale přejmenoval na Albert a v koncernu Ahold zůstal celých 25 let. A jak se od té doby proměnily preference spotřebitelů? Především více spotřebováváme, ať už se jedná o kuřecí maso, rýži, tropické ovoce nebo minerálky. Při výběru potravin pak hraje ve většině případů rozhodující roli zdravý životní styl.
Krabičkujeme s podporou blogerů
V létě jsme pak začali komunikovat novou sběratelskou kampaň. Ta cílila na rodiny, které si chtějí během letních výletů vychutnat domácí jídlo i mimo domov. O tom, že se skoro v každé domácnosti řeší, jak uchovat jídlo čerstvé a aby zároveň neskončilo v batohu, jsme se přesvědčili nejen na sociálních sítích, ale i mezi blogery. Ti totiž krabičky otestovali mezi prvními. A jak je vidět, boxy jsou ještě víc multifunkční, než jsme mysleli.
Komunikujeme stážový program
Zaměřili jsme se také na studenty vysokých škol. Díky Aholdu jsme jim mohli nabídnout jedinečnou příležitost, jak strávit letní dny a zároveň si rozšířit své pracovní zkušenosti. Ahold v rámci svých HR aktivit totiž každoročně vypisuje letní stáže „Summer Internship“, kdy hledá posily do různých oblastí svého působení. Letos jsme pro oslovení studentů využili nejen tradiční kanály, ale i podporu na sociálních sítích. Vybraní uchazeči jsou již na konci svých stáží a své projekty finalizují. Věříme ale, že ti nejlepší z nich se mohou těšit i na pokračování spolupráce v centrále Aholdu v Nových Butovicích.
Více informací
-
FH News: Zlatý středník a kampaně pro Kaufland a Linku bezpečí
October 2, 2024