V rámci kampaně „Děkuji, maminko“ našeho klienta Procter & Gamble jsme na konci června zveřejnili unikátní výzkum „State of Motherhood“ s více než 14 000 maminkami z 15 zemí světa. K této příležitosti jsme uspořádali kulatý stůl v krásných zahradách hotelu the Grand Mark v centru Prahy.
U stolu se setkaly Alžběta Králová z FleishmanHillard, maminka Barbory Špotákové Ludmila a psycholožka Markéta Švamberk Šauerová. Ta prezentovala výsledky výzkumu “State of Motherhood” z odborného hlediska včetně jejich adaptace na Českou republiku, zdůraznila také rozdíly mezi Českou republikou a zkoumanými zeměmi.
Cílem rozsáhlého průzkumu bylo zjistit, jak roli matky vnímají ženy z celého světa. Dotazy padaly ale také na klíč ke šťastnému mateřství či spokojenost maminek. Z průzkumu vyplynulo, že nejdůležitějšími vlastnostmi, které maminky musí rozvíjet, jsou trpělivost (59%), organizace (41%) a empatie (35%). Maminky se také shodují, že je důležité najít si čas samy na sebe a nezanedbávat osobní život (91%), zároveň pro ně ale musí být láska a péče o dítě na prvním místě.
Pod hashtagem #DekujiMaminko se pak na sociálních sítích objevily fotky i komentáře z akce.
Více informací
-
FH News: Zlatý středník a kampaně pro Kaufland a Linku bezpečí
October 2, 2024