Philips AVENT představil kojenecké lahve navržené rodiči
Společnost Philips zapojila do nové kampaně značky AVENT rodiče i příbuzné malých miminek. Jejich návrhy umožnily vzniknout originální řadě kojeneckých lahví, které jsou vytvořené speciálně pro malé talenty. Od března probíhalo hlasování o nové podobě kojeneckých lahví, 6 vítězných návrhů bylo představeno na konci dubna. Vznikla tak originální limitovaná kolekce, která doplní široký sortiment řady AVENT.
Kampaň v první fázi podpořila tradiční i online média, širokou podporu získala anketa také na sociálních sítích a od lifestylových bloggerek. My jsme se za FleishmanHillard postarali kromě komunikace s médii i o bonusové online aktivity. Zatímco tak na webových stránkách probíhalo oficiální hlasování, na facebookových profilech a Instagramu se vedla živá diskuse. Blogerky navíc uveřejnily množství skvělých postů, z nichž si vybrané můžete prohlédnout níže.
Na jednom jsme se ale shodli všichni. Malí doktoři a princezny jsou nejroztomilejší a často i nejspokojenější právě s lahvičkou plnou jejich oblíbeného pití. Zatímco miminka blogerek se do testování lahví pustila již v dubnu, na první fotky lahviček v dalších dětských ručkách si budeme muset ještě chvíli počkat. Jejich prodej odstartuje na konci května.
Více informací
-
FH News: Zlatý středník a kampaně pro Kaufland a Linku bezpečí
October 2, 2024