Děti zahradníky s Albertovou zahrádkou

Leaflet(sklenik)_AlbertovaZahradka_310x290(lic)

Na konci ledna jsme Albertu pomohli rozjet vzdělávací kampaň se soutěží, která proběhla od 27. ledna do 1. března. Češi jsou národem zahrádkářů, poslední dobou však trend z českých domácností postupně mizí. Jedním z cílů bylo oživit tuto tradici a připomenout zásady zdravého životního stylu. Kampaň přirozeně navázala na aktivity Zdravé pětky, která se osvětě v této oblasti věnuje dlouhodobě.

Akce probíhala v řetězci Albert, kde bylo možné zakoupit zahradnické vybavení i hravou výukovou knížku. Ta vznikala ve spolupráci s odborníky na zdravou výživu. Malí zahrádkáři se v ní dozvěděli o pěstování zdravých plodin, což si následně i vyzkoušeli. Garantem kampaně byl ministr zemědělství a výživový specialita ze Zdravé pětky, kampaň podpořily také vybrané lifestylové časopisy a blogující maminky. Ve spolupráci s Nadačním fondem Albert jsme zahradnický balíček zaslali i do osmi dětských domovů.

27_1_nova-kampan-zahrádkakvetinac_baleni1291_