Řízení reputace
Reputace je základní nezbytnou kvalitou každé organizace. Jde o souhrn informací, postojů a očekávání cílové skupiny vůči podniku. Mnoho společností si spravuje svou obchodní značku a firemní reputaci odděleně. Tato separace však může vytvořit překážku pro úspěch a růst. V některých případech je i destruktivní silou. Jedná se o hlavní problém, který dnes musí každá organizace řešit. Firmy potřebují nový přístup, který vytváří smysluplnou, přínosnou, progresivní komunikační výměnu mezi zúčastněnými stranami. Ve FleishmanHillard to nazýváme autentickým zapojením.
Novinky a názory ze sekce Řízení reputace
-
Jsme jedničky!
July 28, 2020
-
COVID-19 Mindset: Jak pandemie formuje spotřebitele?
July 21, 2020
-
Za modem se domácnosti už nemusí stydět
August 10, 2017
-
Kyberšikana je vážný problém, ukázal průzkum O2
July 31, 2017
-
FleishmanHillard vyhrál první místo České ceny za PR
June 26, 2017