Český výrobce dveří a zárubní SAPELI je jedničkou na českém trhu a povědomí o značce je velmi vysoké. Společnost SAPELI, která je primárně známá jako výrobce interiérových dveří, chtěla posílit svou pozici v segmentu vstupních bezpečnostních dveří a v této souvislosti uvedla na trh nové bezpečnostní dveře RC3 GOLIAS. Cílem PR kampaně bylo nejen představit nový produkt SAPELI, ale také edukovat o nutnosti spolehlivého zabezpečení domácnosti, především kvalitními bezpečnostními dveřmi.
Jak jsme postupovali?
Na začátku kampaně jsme realizovali celonárodní průzkum veřejného mínění „Bezpečná domácnost 2016“, který ukázal, jak nedostatečně jsou české domácnosti zabezpečené a jak málo Češi důležité bezpečnostní prvky znají. Výsledky průzkumu v každém kraji ČR jsme doplnili statistikami PČR a HZSČR a ve spolupráci s Deník ČR jsme připravili edukační seriál na téma (ne)bezpečných českých domácností a jejich správného zabezpečení. SAPELI zde figurovalo jako odborný průvodce bezpečnou domácností. Následovala komunikace produktové novinky a tipy pro správný výběr bezpečnostních dveří.
Čeho jsme dosáhli?
Během 3 měsíců komunikační kampaně Bezpečná domácnost jsme prostřednictvím 170 článků ve zpravodajských, life-style i odborných médiích dosáhli zásahu přes 8 milionů impresí. Kampaň také přispěla k nárůstu prodeje bezpečnostních dveří SAPELI.