Český výrobce dveří a zárubní SAPELI je jedničkou na českém trhu a povědomí o značce je velmi vysoké. Společnost SAPELI, která je primárně známá jako výrobce interiérových dveří, chtěla posílit svou pozici v segmentu vstupních bezpečnostních dveří a v této souvislosti uvedla na trh nové bezpečnostní dveře RC3 GOLIAS. Cílem PR kampaně bylo nejen představit nový produkt SAPELI, ale také edukovat o nutnosti spolehlivého zabezpečení domácnosti, především kvalitními bezpečnostními dveřmi.
![](https://fleishmanhillard.cz/wp-content/uploads/sites/6/2017/09/Foto-z-webu.jpg)
Jak jsme postupovali?
Na začátku kampaně jsme realizovali celonárodní průzkum veřejného mínění „Bezpečná domácnost 2016“, který ukázal, jak nedostatečně jsou české domácnosti zabezpečené a jak málo Češi důležité bezpečnostní prvky znají. Výsledky průzkumu v každém kraji ČR jsme doplnili statistikami PČR a HZSČR a ve spolupráci s Deník ČR jsme připravili edukační seriál na téma (ne)bezpečných českých domácností a jejich správného zabezpečení. SAPELI zde figurovalo jako odborný průvodce bezpečnou domácností. Následovala komunikace produktové novinky a tipy pro správný výběr bezpečnostních dveří.
Čeho jsme dosáhli?
![](https://fleishmanhillard.cz/wp-content/uploads/sites/6/2017/09/z-L-1.jpg)
Během 3 měsíců komunikační kampaně Bezpečná domácnost jsme prostřednictvím 170 článků ve zpravodajských, life-style i odborných médiích dosáhli zásahu přes 8 milionů impresí. Kampaň také přispěla k nárůstu prodeje bezpečnostních dveří SAPELI.