Banka a láska. Jde to vůbec dohromady?

Banka a láska. Jde to vůbec dohromady?

Finanční a odborné služby, Výzkum, analytika a měření

Valentýn, svátek zamilovaných, který každoročně 14. února slaví na dvě třetiny Čechů. Ti nejčastěji nakupují květiny, parfémy, čokoládu anebo spodní prádlo. Každý třetí český pár se také chystá vyrazit za kvalitním jídlem.

Jak tedy spojit lifestyle téma s velkou bankovní institucí? Jde to snadno. S UniCredit Bank jsme se podívali za jaké dárky nejčastěji Češi utrácí nebo kolik investují do kvalitního jídla v restauracích. Jako bonus jsme se bankou zaměřili na jeden specifický obor spjatý s valentýnem. Investice do čokolády, dovozu květin nebo netradiční valentýnské dárky.

 

Jak jsme postupovali?

Za co plánují utrácet Češi nejvíce peněz? A kolik utratí za romantickou večeři v restauraci?

Valentýnské průzkumy UniCredit Bank ukázaly, že čtvrtina Čechů svou polovičku potěší dárkem v hodnotě 250 Kč, pětina do svátku zamilovaných vloží až pětistovku. A za co Češi utrácí nejčastěji? Nepřekvapí, že na prvních třech příčkách jsou útraty za večeři, čokoládu a květiny. V restauracích plánuje více než polovina Čechů utratit až 1000 korun.

A čeho jsme dosáhli?

O našich valentýnských průzkumech s UniCredit Bank bylo napsáno téměř 40 článků. Přítomnost valentýna byla jak online – Novinky.cz, iRozhalas.cz, Blesk.cz, Nova.cz nebo iDnes.cz, tak i v tištěné podobě – Právo, Blesk či Aha!. Rovněž jsme byli slyšet v rádiích, a to v Českém rozhlase a na Frekvenci 1.