Vracíme českou úrodu do gastronomie
Railshow prvního vodíkového vlaku na světě
I studenti už dnes vědí, že s ThinkBookem od Lenova mohou navázat vážný vztah – pro zábavu i pro práci.
Spolu s O2 jsme spustili celostátní debatu o kybersexuálním násilí a iniciovali tvorbu populárního celovečerního dokumentu.
Spolu s drogerií ROSSMANN jsme představili nové ekologické doplňovací stanice a rozhodli se tak změnit nákupní chování Čechů v drogeriích.
Vyhlásili jsme historicky první ročník soutěže o nejzdařilejší rekonstrukci české domácnosti.
Pomocí influencerů jsme zaplavili nejpopulárnější sociální síť knížkami a přispěli tak k nárůstu prodeje některých titulů.
Amazon překročil hranice a ukázal, že i neslyšící mohou mít nárok na plnohodnotnou práci. Za podporu neslyšících v pracovním životě si také odnesl ocenění „Tichá firma roku“.
Známým českým maminkám jsme představili chutnou a zdravou pochoutku pro jejich malé neposedy. A odezva?
S UniCredit Bank jsme se podívali, za jaké dárky nejčastěji Češi utrácí a kolik investují do kvalitního jídla v restauracích.
Rozhodli jsme se s O2 prozkoumat, za jakým účelem děti sdílejí přes sociální sítě své choulostivé fotky a dobrali se k nečekaným výsledkům.
Smart Box není jen chytrá bedýnka, která připojí celou domácnost, ale i designový kousek. O tom jsme přesvědčili také české ženy, pro které byl modem dlouhé roky pouze nevzhlednou spletí kabelů.
O2 se rozhodlo pod heslem „Svoboda není samozřejmost“ svým zákazníkům připomenout život za Železnou oponou a pomocí sociálních sítí i tradičních médií dokázalo zasáhnout takřka šest miliónů lidí.
Procter & Gamble, partner Českého olympijského výboru, připravil spolu s námi projekt „Děkuji, maminko“, který vyjádřil uznání maminkám českých sportovců.
Nadačnímu fondu J&T jsme pomohli změnit zákon o opuštěných a ohrožených dětech a najít pro ně náhradní rodiče z řad pěstounských rodin.
Konstruktivní kritikou penzijní reformy jsme se dostali i do povědomí premiéra České republiky. Chcete vědět jak?
Jak to má s penězi nejproduktivnější česká generace? To jsme se rozhodli s UniCredit Bank prozkoumat!
Společně s J&T bankou jsme jako první zmapovali investiční chování a životní styl dolarových milionářů v Čechách.
Web plusprovas.cz je nejviditelnějším prvkem dlouhodobé kampaně, jejímž cílem je profilovat značku Nestlé v oblasti vyváženého životního stylu.
Edukovali jsme české spotřebitele o nutnosti a možnostech zabezpečení domácnosti a přispěli ke zvýšení prodeje bezpečnostních dveří SAPELI.
Zjistili jsme jak chtějí Češi žít na sklonku života a seznámili je s tím prostřednictvím médií a sociálních sítí.
Představili jsme Čechům termální jezero Hévíz - světový unikát, který mají na dosah ruky a stojí za návštěvu.
Kdopak to mluví? Rekordně rychlá česká premiéra 20. série seriálu South Park.
Podpořili jsme Obchůdky s Albertem, které pomáhají dětem z dětských domovů zábavnou formou se seznámit se základy podnikání.
Pro Svaz pivovarů a sladoven jsme vytvořili a zavedli Dny českého piva, každoroční oslavu českého národního nápoje.
V průběhu osmi měsíců jsme novinářům i zákazníkům představili novou řadu smartphonů Moto od společnosti Lenovo.
Produkty Lenovo obstály v extrémních podmínkách a přispěly k přímým přenosům z největší nadmořské výšky v historii evropských televizí.
Troufli byste si být #odvážnějiní? Lenovo ano a vyplatilo se.