PR Client Manager consumer goods & lifestyle

Chceš rozvíjet svou kariéru v public relations v prostředí jedné z největších světových PR firem? Baví tě komunikace v lifestylovém, FMCG a CSR světě? Pojď nám pomáhat s plánováním a realizací komunikačních kampaní pro přední české i zahraniční značky!

Připoj se do našeho týmu a inspiruj se od nejlepších lokálních i zahraničních expertů na public relations, public affairs a marketingovou komunikaci.

Do našeho týmu hledáme klientského manažera/ku, který bude mít na starosti od A do Z brand i produktovou komunikaci našeho klienta velké světové značky. Zároveň má rád různorodou práci, baví ho řídit menší i větší projekty, připravovat a vést komunikační kampaně.

Co budeš mít na starost?

Projektové řízení kampaní pro přední zahraniční značku – od prvotního kreativního nápadu, přes hlídání rozpočtu až po report výsledků kampaně klientovi.
Vytváření integrovaných komunikačních strategií od psaní článků, natáčení videí, přes spolupráci na realizaci klientových eventů a tiskových konferencí až k nákupu mediálního prostoru.
Koordinace spolupráce s ambasadory a influencery.
Přímá spolupráce s šéfem komunikace a jednotlivými brand manažery v sídle našeho klienta.
Vedení malého týmu kolegů a spolupráce se seniorními specialisty – Media Relations Specialist, Influencer Specialist, grafiky, copywritery, videomakery. Nebudeš tedy na všechny úkoly sám/sama 🙂

Co bys měl/a umět a znát?

Samozřejmostí jsou manažerské dovednosti včetně schopnosti delegovat. Očekáváme nadšení, zápal pro práci na svěřených kampaních, touhu hledat nové a neotřelé přístupy. Samostatnost, pečlivost a důslednost, schopnost dodržovat dohody a termíny je must-have. Potěší nás zkušenosti v PR segmentu min. 2 roky.

A proč spolupracovat právě s námi?

Máš jedinečnou možnost nahlédnout do fungování mezinárodní agentury a velké nadnárodní značky (stát se tak součástí obou těchto světů). V našem týmu tě jistě potěší pohodová přátelská atmosféra a lidský přístup.

Při vytváření kampaní můžeš naplno rozvinout své kreativní nebo strategické myšlení. Každý den můžeš zapojit své mozkové závity pro velkou nadnárodní značku, o kterou se staráme.

Můžeš rozjet vlastní interní projekty a stát se jedním z tahounů našich interních practice groups, v rámci kterých sledujeme poslední trendy na trhu, sdílíme zkušenosti a znalosti napříč týmy a vyvíjíme nové produkty či postupy.

Budeš mít možnost nadále rozvíjet své profesní znalosti díky naší vzdělávací FH Academy i programu zahraničních stáží v některé z našich poboček po celé Evropě.

Nabízíme flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova. Rozložení práce je 1-2 dny v sídle klienta v Kyjích u Prahy a 1-2 dny v kanceláři na metru Pražského povstání. Když potřebuješ pracovat z home-office, tak pro nás je ideální poměr 3 dny v kanceláři (u klienta a/nebo v FH) a 2 dny doma, abys neztratil/a kontakt s kolegy. Víme ale, že život přináší různé výzvy a když potřebuješ zůstat doma celý týden, nebo dva (třeba kvůli nemocným dětem), vždycky se na tom domluvíme.

Rádi tě budeme vídat i v naší open-space kanceláři, kde budeš mít na práci vždy dostatek prostoru. V naší budově ale máme i spoustu míst, kde můžeš i vydechnout. Třeba kavárnu, chill-out koutky nebo nové fitness prostory. Pokud rád/a jezdíš do práce na kole, potěší tě kolárna.

Více informací o práci ve FleishmanHillard se dozvíš zde.

Pokud se k nám chceš připojit nebo se jen nezávazně pobavit u kávy, pošli své CV.