Head of Editorial Content

Máš zkušenosti s psaním v redakci? Anebo raději píšeš na volné noze? Uměl/a bys si zorganizovat tým, aby dodával texty vždy v perfektní kvalitě? Láká tě tvorba obsahových strategií pro renomované světové značky? Nebojíš se radit ředitelům a šéfům komunikace velkých firem, co by měli říkat na veřejnosti?

Pokud jsou tvoje odpovědi kladné, tak jsi jednoznačně tím, koho hledáme do vedení naší redakce. Ozvi se nám!

Připoj se do našeho týmu a inspiruj se od nejlepších lokálních i zahraničních expertů na public relations, public affairs a marketingovou komunikaci.

Aktuálně hledáme nového vedoucího naší redakce, kterého baví nejen psát, ale i pracovat v týmu plném copywriterů z různorodých oblastí. Hledáme člověka, který bude umět tento manšaft držet pohromadě, umět zadávat práci, hlídat deadliny a hlavně kvalitu toho, co u nás v agentuře píšeme. A protože ve FleishmanHillard věříme, že komunikace musí dávat smysl, bude tvou hlavní rolí dozor nad strategickým obsahem, takovým, o kterém se bude mluvit.

Co budeš mít na starost?

  • Řízení redakce interních a externích copywriterů
  • Tvorba obsahové strategie pro přední světové značky
  • Obsahové poradenství ředitelům a šéfům komunikace našich klientů
  • Supervize a editace finálních textů
  • Psaní strategických textů
  • Koordinace jazykových korektur a překladů
  • Správa rozpočtů pro tvorbu obsahu
  • Vedení samostatných obsahových projektů, jednání s klienty
  • Spolupráce s ostatními týmy napříč agenturou

Co bys měl/a umět a znát?

  • Zkušenosti s tvorbou psaného obsahu
  • Schopnost strategického myšlení
  • Všeobecný socio-ekonomický přehled
  • Schopnost motivovat a pracovat v týmu
  • Schopnost dodržovat dohody a termíny
  • Znalost anglického jazyka na komunikační úrovni (mluvené slovo)
  • Výhodou jsou zkušenosti z práce v médiích či agenturním prostředí

A proč spolupracovat právě s námi?

  • Časová dotace je cca 70 hodin měsíčně – 40 hodin organizační část a 30 hodin vlastní psaní.
  • Máš jedinečnou možnost nahlédnout do fungování mezinárodní agentury a stát se její součástí. V našem týmu tě jistě potěší přátelská neformální atmosféra.
  • Při vytváření kampaní můžeš naplno rozvinout své kreativní nebo strategické myšlení. Každý den můžeš zapojit své mozkové závity pro některou z velkých značek, o které se staráme.
  • Můžeš rozjet vlastní interní projekty a stát se jedním z tahounů našich interních practice groups, v rámci, kterých sledujeme poslední trendy na trhu, sdílíme zkušenosti a znalosti napříč týmy a vyvíjíme nové produkty či postupy. A to i s kolegy ze zahraničí.
  • Budeš mít možnost nadále rozvíjet své profesní znalosti díky naší vzdělávací FH Academy i programu zahraničních stáží v některé z našich poboček po celé Evropě.
  • Naše kancelář nabízí řadu možností pro práci i odpočinek. Kromě standardních pracovních míst, je možnost využít několik chill-out zón s pohovkami, tak i kavárnu či tělocvičnu přímo v budově. Pokud rád jezdíš do práce na kole, potěší tě kolárna.

Více informací o práci ve FleishmanHillard se dozvíš zde.

Pokud se k nám chceš připojit nebo se jen nezávazně pobavit u kávy, pošli své CV na [email protected].