Mölnlycke: Když jde o život

Mölnlycke: Když jde o život

Výroba a průmysl, Zdravotní péče

Nově otevřenému závodu zdravotnické společnosti Mölnlycke na Havířovsku chybělo téměř 200 zaměstnanců. S náborem si v regionu s problematickým pracovním trhem neporadila ani uznávaná reklamní agentura. A tak přišel na řadu PR tým FleishmanHillard. Díky 360° kampani postavené na zbrusu novém příběhu autentického zaměstnavatele jsme klientovi našli stovky nových uchazečů a výroba chirurgických setů, které na operačních sálech šetří cenné vteřiny při záchraně lidských životů, se rozeběhla včas.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak jsme postupovali?

Z bleskového šetření jsme zjistili, že pro obyvatele kraje je v práci důležité pracovat nedaleko bydliště. Následná focus group pak odhalila, že ti, kteří chtějí být dříve doma, u svých dětí, jsou primárně ženy. A tak jsme měli jasno. S faktem, že nová hala je v blízkosti velkých aglomerací, jsme vsadili na hlavní sdělení „Dobrá práce kousek od domova“. Po prvních úspěších jsme klienta přesvědčili komunikovat i v polském příhraničí a využít naplno našeho mezinárodního týmu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Čeho jsme dosáhli?

Ve vybraných městech Ostravska byly osloveny desítky tisíc zájemců o práci, 16 000 z nich přímo navštívilo náborovou microsite.

– Za 3 měsíce se do nové výrobní haly Mölnlycke v Havířově přihlásilo 550 zájemců o práci

– Počet nových zaměstnanců vzrostl během kampaně o 115 osob, převážně žen

– Nastartoval se úspěšný náborový trend, který předpokládá dosažení plného stavu 200 nových zaměstnanců již 5. měsíc po zahájení komunikace

– V regionu výrazně narostlo povědomí o Mölnlycke jako o vhodném zaměstnavateli, který pomáhá zachraňovat životy