V soutěži Rekonstrukce roku jsme ocenili šikovné Čechy

V soutěži Rekonstrukce roku jsme ocenili šikovné Čechy

Veřejný sektor, Digitální marketing, sociální sítě a obsah

Muž roku, Auto roku, Podnikatel roku, PR cena roku… Každé odvětví si stanovuje svá NEJ. Rozhodli jsme se ve spolupráci s naším klientem SAPELI, ocenit zručnost, kreativitu a vynalézavost Čechů – vyhlásili jsme historicky první ročník soutěže o nejlepší Rekonstrukci roku. Kromě toho jsme chtěli cílové skupině ukázat jak na to, inspirovat ji a přinést rady odborníků.

Hlavním cílem projektu bylo nalézt nejlepší rekonstrukci interiéru a ocenit ji finanční částkou. Zároveň jsme vytvořili online komunikační platformu, na které se naši partneři mohli prezentovat jako odborníci na danou problematiku a (nejen) soutěžící se inspirovali a získávali cenné rady. Protože kdo ví nejlépe jak vybrat dveře do malé místnosti, než právě výrobce dveří? Cílovou skupinou byli lidé, kteří v roce 2018 rekonstruovali nebo rekonstrukci plánovali.

Jak jsme postupovali?

Bydlet v harmonickém prostředí může každý. Často k tomu nejsou nutné velké finanční částky, ale dobrý nápad. Stačí zvolit ten pravý typ dveří, vymalovat vhodnou barvou nebo jen vyměnit staré spotřebiče. Proto jsme sledovali proměny českých domácností. Soutěžící nám zasílali fotografie prostoru před rekonstrukcí a poté jejich finální výtvor.

  • Pro oslovení cílové skupiny jsme využili integrované kampaně. Největší pozornost byla soustředěna na sociální sítě a komunity zabývající se proměnou bydlení.
  • Soutěžícím jsme nabídli také obsah, vytvořený ve spolupráci s partnery soutěže: českým výrobcem dveří SAPELI, prodejcem koupelnového vybavení Koupelny Ptáček, se společností Hoover a s výrobcem nátěrových hmot PPG Industries zastoupeným značkou Primalex. Odborným poradcem se stalo uskupení Czech Deco Team. Díky rozmanitosti partnerů jsme obsáhli celou řadu témat spojených s rekonstrukcí.
  • Se soutěžícími jsme prostřednictvím videí prošli celou rekonstrukční cestou, například procesem výběru a instalace nových dveří, nebo výběrem chytrých vestavěných spotřebičů do kuchyně.
  • Soutěž je o lidech, proto o vítězi rozhodla samotná veřejnost.

Čeho jsme dosáhli?

Do soutěže se přihlásilo 206 soutěžících, kteří nám poslali fotku před i po rekonstrukci. O výsledcích hlasovalo 5 727 lidí. Soutěž probíhala od března do října. Za tu dobu navštívilo web Rekonstrukceroku.cz 43 737 unikátních uživatelů. V onlinu jsme získali více než 3,7 milionu impresí. O úspěšnosti kampaně mluví fakt, že jsme v roce 2019 spustili už druhý ročník soutěže. Téměř všichni partneři, kteří s námi hledali nejlepší Rekonstrukci roku 2018, podporují soutěž i letos, a zároveň jsme rozšířili jejich řady.