Na vrcholu světa

Na vrcholu světa

Technologie, Vztahy s médii

Naše agentura dlouhodobě pomáhá společnosti Lenovo posilovat povědomí o její značce u českých uživatelů, a to jak odborných, tak i laických.

 

Jak jsme postupovali?

Při uvedení nových notebooků řady ThinkPad na trh jsme navázali spolupráci s nejúspěšnějším českým horolezcem a držitelem ceny Fair Play Radkem Jarošem, který se pokusil zdolat dva osmitisícové vrcholy Gasherbrum I a Gasherbrum II v pákistánském pohoří Karákorám.

Cílem kampaně bylo ukázat výkon a odolnost notebooků ThinkPad v extrémních podmínkách a oslovit ty spotřebitele, kteří značku Lenovo doposud příliš neznali. Jedním z nejdůležitějších momentů samotné expedice, které se podařilo zdolat oba dva osmitisícové vrcholy, bylo uskutečnění dvou přímých televizních přenosů na noteboocích Lenovo ThinkPad X301, z nichž jeden byl realizován z výšky 6 368 m, což představuje přímý televizní přenos z nejvyšší nadmořské výšky.

 

 

Čeho jsme dosáhli?

Výsledkem kampaně byly desítky článků a fotografií o výstupu zmiňujících Lenovo v lifestylových, pánských a sportovních médiích, včetně reportáží v televizi a rozhlase. Kampani se povedlo dát značce Lenovo osobnější, aspirativnější charakter a otevřít ji širší veřejnosti.

 

Projekt získal dvě ocenění v České ceně z PR vyhlašované Asociací PR agentur