Pro Český svaz pivovarů a sladoven jsme vytvořili koncept a po tři roky realizovali Dny českého piva, svátek všech milovníků toho českého národního nápoje. Cílem této akce je obnovit hrdost v české pivo a vrátit jeho konzumaci zpět do hospod odkud se v posledních letech přesouvá do domácností.

Jak jsme postupovali?

Zavedli jsme nový celonárodní svátek milovníků českého piva, který se od roku 2013 koná každoročně na konci září v týdnu okolo svátku Svatého Václava, patrona českého piva. Ve spolupráci se Svazem pivovarů a sladoven jsme vytvořili jsme koncept akce, jeho vizuální a obsahovou identitu a v prvních třech ročnících zodpovídali za kompletní realizaci i komunikaci akce, včetně komunikace s médii, vytvoření a správu webových stránek, komunikaci na sociálních sítích nebo billboardovou kampaň.

Čeho jsme dosáhli?

Podařilo se úspěšně zavést jednu z nejvýznamnějších akcí na podporu českého piva a nový celonárodní svátek pro všechny jeho milovníky. Akci v jejím třetím ročníku podpořilo přes 4000 hospod a restaurací a desítky pivovarů, které společně reprezentují přes 85% českého pivního trhu. V průběhu čtyř týdnů hlavní fáze komunikace média uveřejnila přes 300 článků a reportáží na toto téma, včetně reportáží v České televizi, TV Nova nebo na Frekvenci 1 a Radiožurnálu.