Jak odlišit tradiční produkt na vysoce konkurenčním trhu? Získat si na svou stranu influencery. Tak jsme na kampani začali doslova vyšívat. Známým českým maminkám jsme uháčkovali medvídka z Nestlé BIO kapsiček z BIO bavlny, abychom jim představili nový produkt. Výsledek? Pozitivní odezva na sociálních sítích od 14 blogerek a 5 ambasadorek a 35% meziroční nárůst prodejů kapsiček a o 4 % v průběhu kampaně ve srovnání s předchozím kvartálem.

 

 

Jak jsme postupovali?

V roce 2017 představilo Nestlé něco úplně nového a maximálně zdravého – svůj první BIO produkt. Ovocné kapsičky 100% jablko a 100% hruška bez přidaného cukru a umělých konzervantů. Cílem komunikace bylo představit tyto produkty maminkám, ukázat jejich výhody a udělat z kapsiček nepostradatelnou součást jídelníčku jejich malých nenasytů.

Podzimní uvedení BIO kapsiček jsme spojili s tématem posilování imunity. Tento motiv jsme rozšířili o rady, jak vůbec děti hravou a zábavnou formou přesvědčit, že ovoce není fuj. Díky kapsičkám ho navíc mohou mít maminky kdykoliv po ruce a nemusí ho ani mýt. Vedle toho jsme chtěli ukázat, že děti zaujme nejen obsah, ale velmi často i prázdný obal slouží jako zajímavá hračka.

 

Čeho jsme dosáhli?

„Už nechce nic jiného.“ Veronika (31 let), maminka Viktorky (4 měsíce), Terezky (6 let) a Míši (10 let), Tišice

„Za nás určitě jednička s hvězdičkou.“ Martina (26 let), maminka Matěje (6 měsíců), Bulhary

„Ocením i to, že jsou kapsičky pro naše nejmenší v bio kvalitě.“ Markéta (40 let), maminka Markétky (9 měsíců), Praha

Tohle všechno o nás řekly maminky na Maminka.cz.

 

Na Facebook měly posty o nových kapsičkách 3,2 mil impresí, na Instagramu poté téměř 0,5 mil impresí. Do testování se zapojilo celkem 14 blogerek a 5 ambasadorek značky. Zásah klasických médií byl 2,3 mil. Prodeje kapsiček meziročně vzrostly o 35 %, v rámci období kampaně (Q4/2017) o 4 % v porovnání s obdobím před kampaní (Q3/2017), přičemž v době kampaně běžela jen digitální kampaň.