Hévíz: propagace lázeňského města

Maďarské lázeňské městečko Hévíz leží jen zhruba 5 hodin cesty autem z Prahy, nicméně českým turistům je vesměs neznámé. Češi v letních měsících nejčastěji míří do Chorvatska, Itálie nebo Řecka, během roku pak nejvíce navštěvují Slovensko a Rakousko. Maďarsko je populární pouze asi pro 2 % procenta českých turistů.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak jsme postupovali?

Zadání od turistické centrály města Hévíz bylo jednoduché: seznámit Čechy s tímto maďarským lázeňským městem a nalákat je k návštěvě. Vytvořili jsme obsahovou strategii, která představila město i jezero jako ideální destinaci jak pro starší populaci, tak pro rodiny s dětmi. Na poznávací cestu jsme pozvali vybraná média a ostatním jsme nabídli zajímavé materiály a fotografie. Komunikaci jsme podpořili také kampaněmi na Facebooku a Instagramu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Čeho jsme dosáhli?

Od května do konce roku 2016 se podařilo publikovat v cílových médiích desítky článků a reportáží, které zasáhly více než 7,5 miliónů čtenářů. V průběhu roku proběhly dvě kampaně na sociálních sítích, které zasáhly dalších téměř 400 tisíc lidí a vygenerovaly přes 5,5 tisíce prokliků na web města. I díky této kampani vzrostl meziročně počet českých turistů v Hévízi o téměř 70 %.