Uvedení smartphonů Moto na český trh

Uvedení smartphonů Moto na český trh

Technologie, Vztahy s médii, Spotřební zboží a služby, Budování značky

Během pouhých 19 měsíců od uvedení prvních smartphonů Lenovo do distribuce dosáhla tato značka pozice dvojky na českém trhu. V roce 2016 uvedla firma na trh novou produktovou řadu smartphonů pod značkou Moto. V průběhu 8 měsíců jsme novinářům i široké veřejnosti prostřednictvím dvou tiskových konferencí a intenzivní komunikační kampaně představili celkem 11 inovativních zařízení z řady Moto.

Jak jsme postupovali?

Komunikaci odstartovala dubnová tisková konference, která na náš trh uvedla první tři modely z nového portfolia. Následná komunikace v průběhu léta a podzimu se nesla v duchu festivalu Rock for People, kampaně Rupturalismus a zároveň představení dalších dvou modelů Moto. Třešničkou na dortu pak bylo listopadové uvedení vlajkové lodi, smartphonu Moto Z s doplňky Moto Mods na samostatné tiskové konferenci.

Čeho jsme dosáhli?

Tiskových konferencí se zúčastnilo celkem 51 novinářů a 17 členů Lenovo týmu (influenceři a podporovatelé značky). Nové produkty z řady Lenovo Moto se v rámci 8měsíční komunikace objevily v celkem 179 článcích a reportážích v technologických i lifestylových médiích. Všechny smartphony vyvolaly pozitivní ohlas a velký zájem recenzentů z technologických médií stejně jako aktivní komunikaci fanoušků na sociálních sítích.