FleishmanHillard hledá nejlepší Rekonstrukci roku 2018

FleishmanHillard ve spolupráci se SAPELI a dalšími partnery odstartoval první ročník celonárodní soutěže s názvem Rekonstrukce roku, která hledá a oceňuje nejzdařilejší proměny bydlení.

Protože nás baví oblast bydlení a pohybujeme se v ní již delší dobu především prostřednictvím našich klientů, rozhodli jsme se zrealizovat jeden z našich srdcových nápadů a pustili jsme se v  březnu do hledání nejlepší Rekonstrukce roku. Soutěžit může každý, kdo zašle fotografii prostoru před rekonstrukcí, a poté i foto výsledku rekonstrukce. O vítězích soutěže rozhodne odborná porota a také veřejnost prostřednictvím online hlasování. Nejlepší rekonstrukci letošního roku budeme znát na podzim.

Do soutěže jsme zapojili celou řadu partnerů. Díky nim můžeme čtenářům webu www.rekonstrukceroku.cz nabídnou i cenné rady a tipy, jak na správnou rekonstrukci. Generální partner tradiční český výrobce dveří a zárubní SAPELI radí soutěžícím a návštěvníkům webu, jak na správný výběr dveří, klik a zárubní. Koupelny Ptáček zase přináší tipy, jak na koupelnu snů. Primalex tomu všemu dává barvu a díky Hoover a jejich radám se naši čtenáři neztratí při výběru vestavných spotřebičů do nové kuchyně. Odborným partnerem soutěže je Czech Deco Team.

Aby se o nás vědělo, rozjeli jsme integrovanou kampaň. Vlastní web, Facebook, Instagram, odborné bydlící portály, ale i lifestylová média, bannerová kampaň a letáky na prodejnách – tam všude se mohou zájemci dočíst, jak vyhrát až 100 000 Kč v Rekonstrukci roku. Chystáme také inspirativní video seriál  mapující průběh vybraných rekonstrukcí.

„Rozjezd vlastní soutěže v jednom z našich klíčových sektorů byl naším dlouholetým záměrem. Kromě toho, že partnerstvím oslovujeme zcela nové značky, pro které jako agentura dosud nepracujeme, dává nám to možnost vyzkoušet si věci, ke kterým se při práci pro nadnárodní korporace mnohdy nedostaneme. Ač k soutěži přistupujeme naprosto profesionálně, je pro nás jakousi komunikační laboratoří, kde testujeme propojení komunit a product placementu, či tradičního media relations s netradičními videi,” přibližuje nový projekt výkonný ředitel agentury Roman Pavlík, který stál společně s Kristinou Hlaváčkovou a Lenkou Karlíkovou u jeho rozjezdu.