Amazon vyslyšel neslyšící a získal ocenění v České ceně za PR!

Náš klient Amazon v roce 2016 zaměstnal první neslyšící a vytvořil pro ně speciálně přizpůsobené oddělení. Sklidilo velmi pozitivní ohlasy, a tak jsme se v roce 2017 rozhodli o něm dát vědět i veřejnosti. To se nám podařilo, a dokonce jsme se za tuto kampaň dostali na stupně vítězů a získali druhé místo v kategorii Interní komunikace České ceny za PR!

Jak jsme na to šli? Spojili jsme se s organizací Tichý svět, která podporuje neslyšící v soukromém i pracovním životě. S využitím jejich zkušeností jsme Amazon dostali do povědomí celé komunity jako firmu, ve které mají lidé se sluchovým postižením otevřené dveře a vynikající podmínky pro práci i kariérní rozvoj.

Neslyšícím kolegům jsme systematicky představovali benefity cílené přímo na ně, jako například služby tlumočnice během pracovní směny, na firemních akcích či možnost vzdělávání a kariérního růstu. Slyšícím zaměstnancům jsme zase během roku přibližovali svět jejich sluchově postižených kolegů, a to prostřednictvím jejich příběhů nebo speciálních workshopů.

Během roku 2017 se i díky kampani zvýšil počet neslyšících zaměstnanců o více než 200 % na zhruba 60 lidí, což jsou 3 celé směny. Zajímá vás, jak se pracuje neslyšícím v Amazonu? Podívejte se na naše video.