FleishmanHillard vyhrál první místo České ceny za PR

První místo 12. ročníku prestižní České ceny za public relations je naše. Vyhráli jsme ho v kategorii Spotřební zboží. Projekt Bezpečná domácnost pro našeho klienta SAPELI ve finále soutěžil celkem se 4 dalšími projekty od AMI Communications, Ogilvy PR nebo Doblogoo.

Společnost SAPELI byla primárně známá jako výrobce interiérových dveří. S čím však bojovala, byla neznalost dalšího segmentu jejich nabídky – vstupních bezpečnostních dveří.

Jak jsme se před tuto výzvu postavili? A jak jsme přispěli k nárůstu prodejů bezpečnostních vstupních dveří SAPELI o 21 % ?

Celonárodní průzkum odhalil neznalost

Kampaň jsme se rozhodli postavit na průzkumu, ve kterém nás zajímalo, zda mají Češi nějaké znalosti o zabezpečení domácnosti a bezpečnostních dveřích.  

Chceme-li prodat bezpečnostní dveře, poznají Češi bezpečnostní dveře od těch běžných? Vědí, k čemu slouží a v čem jim mohou pomoci? A jsou české domácnosti vůbec dostatečně zabezpečeny? Prostřednictvím celonárodního průzkumu jsme se Čechů zeptali na tyto i další otázky.

A ukázalo se, že české domácnosti jsou nedostatečně zabezpečené a Češi bezpečnostní prvky častokrát ani neznají.

Připravili jsme edukační seriál

Výsledky jsme spojili se statistikami Policie ČR a Hasičského záchranného sboru České republiky, které náš výzkum ještě podpořily.

Následně jsme připravili edukační seriál na téma (ne)bezpečných českých domácností.

Výsledky oceněné kampaně

Během 3 měsíců trvání PR kampaně Bezpečná domácnost jsme prostřednictvím 170 článků ve zpravodajských, life-style i odborných médiích dosáhli zásahu 8 milionů impresí.

Zároveň jsme přispěli ke zvýšení prodejů bezpečnostních dveří SAPELI, které u klíčových partnerů (SAPELI Centra a SAPELI Pointy) narostly za dané období o 21 %.