Offrecord: Nejsledovanější články léta

V červnu jsme spustili obsahový PR web Offrecord, ve kterém se pravidelně věnujeme mediálním trendům, praktickým radám ze světa PR i odborným analýzám. O které z témat projevují čtenáři Offrecordu největší zájem?

Různorodost témat, které Offrecord stihl přinést, je reflexí různorodosti naší každodenní praxe. Platforma Content Hub tak na jednom místě spojuje zkušenosti digitálních marketérů, specialistů na komunikaci s veřejností, krizových manažerů i píáristů retailu.

Již do začátků jsme vstupovali s očekáváním, která z oblastí bude naše čtenáře zajímat nejvíce. Výsledky nás ale utvrdily v tom, co jsme si už dlouho mysleli.

Čtenáře Offrecordu nejvíce zaujaly články, které se věnují aktuálním tématům, médiím a influencerům. Monitoringy měsíčních změn v českých médiích se tak dočkaly jedné z nejvyšší čtenosti hned záhy po tom, co jsme zveřejnili první článek „Červnové změny v českých médiích.“

Že to nebyla náhoda, nás ujistil trend vysoké čtenosti článků i v následujícím příspěvku “Červencové změny v českých médiích.”

Aktuálním tématem jsou sociální sítě i novináři

V neméně oblíbeném článku s titulkem „Víme, jak na tradiční média“ jsme naopak poodhalili pár tipů, jak na spolupráci s novináři.

Jako hlavní doporučení zaznělo věnovat se rozvoji osobních vztahů a především si pamatovat, o která témata se konkrétní novináři zajímají.

Do pětky nejúspěšnějších pak se zařadil i náš příspěvek „Čeští blogeři mají úspěch“  poukazující na úspěšné kampaně světových značek. Mezinárodní firmy si totiž ke spolupráci vybírají právě české influencery sociálních médií.

Blogerům se věnuje také článek z rubriky Focus s názvem „TOP čeští blogeři“. Ten představil nejznámější české blogery, vlogery a další influencery z oblastí od módy až po počítačové hry.

 

off_fb_5